28
سه شنبه 12 دی 1396
شماره 7286
دانش‌وفناوری
23023629
0
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
گروهی از شرکت‌های تولید‌کننده موبایل با سیستم عامل اندروید اعلام کرده‌اند که آنها مثل اپل به‌صورت عمدی گوشی کاربران را کند نمی‌کنند.
شاید بازی‌هایی که روی تلفن همراه نصب می‌شوند فقط سرگرم‌کننده و کاملا بی‌خطر به‌نظر برسند اما گزارشی مهم در این رابطه از جاسوسی این اپلیکیشن‌ها خبر می‌دهد.
بهای قبض برق آلمانی‌ها در کریسمس امسال منفی شد؛ یعنی دولت آلمان به مردم کشورش در ایام تعطیلات سال نو میلادی پول داد تا برق مصرف کنند تا الکتریسیته تولید شده توسط نیروگاه‌ها هدر نرود.
خودروهای هیبریدی و الکتریکی با اجرای برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در کشورهای مختلف هر روز مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند.
کاهش رطوبت و افزایش دمای هوای جهان به‌خاطر گرمایش جهانی شاید باعث شود که تا ۳۰ سال دیگر شکلات به یک خوراکی اعیانی تبدیل شود.

امن‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان

از دسترس خارج‌شدن پیام‌رسان واتس‌اپ در یکشنبه‌شب به‌خاطر یک اختلال جهانی بود اما باعث شد تا مردم دنیا دنبال اپلیکیشن‌های جایگزین بگردند
شبکه های اجتماعی
در شب آغاز سال نو میلادی یکی از پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان برای مدتی از دسترس خارج شد.
استفاده کشتیرانی‌ها از بیت‌کوین

استفاده کشتیرانی‌ها از بیت‌کوین

ش0000رکت‌های کشتیرانی اوکراین به‌منظور انتقال محموله به کشورهای تحت تحریم از ارزهای دیجیتال رمزنگاری‌شده همچون بیت‌کوین استفاده می‌کنند.
افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت در جهان
افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت در جهان
شرکت Ooklaکه یکی از منابع تست سرعت اینترنت در جهان است، در تازه‌ترین گزارش خود از رشد ۳۰ درصدی سرعت دانلود جهانمجموع اینترنت ثابت و موبایل در سال ۲۰۱۷ خبر داده است.
PDF دانش‌وفناوری
کوتاه دانش‌وفناوری
موتور جست‌وجوی گوگل چندین ابزار جالب و حتی بازی‌های ساده در خود دارد که با جست‌وجوی کلماتی خاص مشخص می‌شوند.