2
سه شنبه 3 دی 1398
شماره 7839
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از فشار به مردم آگاهی کامل داریم

معاون اول رئیس‌جمهور روز دوشنبه در سفر به بوشهر از پروژه‌های کشت گلخانه‌ای، آبیاری مدرن و دامپروری این استان بهره‌برداری کرد.
به فاصله حدود سه هفته پس از سفر یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان به تهران، محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان راهی مسقط شد تا گمانه‌ها درباره پیغامی که بن علوی به ایران آورده بود تقویت شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی رحلت عالم جلیل آیت‌الله حاج سیدمهدی خلخالی را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی ادعای رویترز مبنی بر کشته شدن 1500نفر در حوادث آبان ماه را تکذیب کرد.

چابهار، محور مذاکرات با شریک هندی

روحانی: فشارهای آمریکا بر ایران گذراست
وزیر خارجه هند در سفر 3روزه خود به ایران با حسن روحانی رئیس‌جمهور، محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود و علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیروز در حضور خبرنگاران و رئیس سازمان انرژی اتمی درپوش غول‌پیکر رآکتور خنداب در محل خود قرار گرفت و مدار ثانویه رآکتور به بهره‌برداری رسید.
PDF ایران
کوتاه ایران
محمدصادق جواد‌ی‌حصار، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره تأثیر نارضایتی‌های اخیر بر فضای انتخاباتی گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و وضعیت جریان‌هایی که به نوعی بر افکار عمومی تأثیر دارند و نقشی که ایفا می‌کنند، نمی‌توان گفت مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد.