2
پنج شنبه 30 آبان 1398
شماره 7811
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مجلس به‌دنبال اعاده حیثیت

نمایندگان بعد از بی‌اطلاعی درباره مصوبه سران قوا، حالا به‌دنبال احضار سران قوا به صحن هستند
قرار بود عصر سه‌شنبه، تعدادی از مسئولان امنیتی- انتظامی با حضور در کمیسیون امنیت ملی از روند اعتراضات روزهای اخیر گزارش دهند اما به گفته قاسم جاسمی، عضو کمیسیون امنیت ملی، آنها نیامدند و گزارشی هم به مجلس ارائه نشد.
ویژه
فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار ژنرال قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش پاکستان، گفت: ما در دفاع از امت اسلامی جغرافیای جهان اسلام را درنظر داریم و هرگز تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نمی‌شویم.
آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا در گزارشی مفصل به توانمندی‌های نظامی ایران پرداخته و آن را در ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار داده است.
همه نهادها و قوای کشور اگرچه پشت سر تصمیم 24آبان‌ماه سران قوا مبنی بر افزایش قیمت بنزین قرار داشتند، اما این حمایت، با انتقادهای آنان نسبت به نحوه اطلاع‌رسانی دولت همراه بود.

تبعات قطع اینترنت

وزیر ارتباطات برخی کسب‌و‌کارهای مجازی تا 90درصد کاهش تراکنش داشته‌اند - در حال پیگیری هستم که با صلاحدید مراجع امنیتی بتوانیم ارتباطات را مثل قبل برقرار کنیم
دولت
اگرچه غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه بر این اعتقاد است که تصمیم به قطع اینترنت دیرهنگام اجرا شد اما قطع اینترنت بخشی از طرح های ملی مثل طرح مسکن مهر،  تقریبا همه کسب و کارهای مجازی و بخشی از زندگی مردم را دچار اختلال کرده است.
گوش شنوا برای مردم باید باشیم

گوش شنوا برای مردم باید باشیم

حسن روحانی، رئیس‌جمهور با اشاره به نمایش قدرت ملت ایران علیه آشوبگران در روزهای اخیر گفت: ملت ایران همواره به دنیا هوشیاری، بیداری، اتحاد و همبستگی خود با کل نظام را نشان می‌دهد و ما باید همواره نسبت به نقدها و نظرات مردم گوش شنوا داشته باشیم؛ هرچند آنهایی که نقد دلسوزانه دارند همیشه زمان‌شناس بوده و می‌دانند که چه وقت باید برای از بین بردن نقشه‌های دشمنان در برابر آنها متمرکز شوند.
نظر آیت‌الله جنتی درباره طرح بنزین
دبیر شورای نگهبان با اشاره به ناآرامی‌های اخیر گفت: حمایت مقامات آمریکایی، خاندان منحوس پهلوی و منافقین جنایتکار از آشوب‌ها و شدت و گستره خشونت و تخریب انجام‌شده توسط اشرار، نشان می‌دهد که دشمن از قبل، طراحی چنین اقدامی را کرده بود.
PDF ایران
کوتاه ایران
عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از مشاجره لفظی حسن روحانی و حسن رحیم‌‌پور‌ازغدی در نشست سه‌شنبه شب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره بنزین خبر داد.