۲
سه شنبه 10 بهمن 1396
شماره 7310
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

8پاسخ وزارت خارجه به شبهات پالرمو

گزارش
چهارشنبه هفته گذشته مجلس «لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی» موسوم به کنوانسیون پالرمو را تصویب کرد.
ویژه
هیأت‌های اندیشه‌ورز خبرگان، بررسی اعتراض‌های اخیر و فضای مجازی 3دستور کاری بود که روی میز هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و کمیسیون‌های این مجلس قرار گرفت.
رسانه
روزنامه «اعتماد» در یادداشتی به زمینگیر شدن مردم و مسافران در جاده‌ها و خیابان‌های تهران به‌دلیل بارش سنگین برف اشاره کرده و فقدان آمادگی برای اینگونه مسائل را از منظر مدیریت شهری و مسئولیت‌های شهروندی مورد توجه قرار داده است.
معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به تصمیم ریاست قوه قضاییه مبنی بر اعلان نام و تصویر قضات متخلف گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان عالی قضایی بر دو نکته مهم تأکید داشتند؛ یکی برخورد علنی با قضات فاسد و دیگری معرفی قضات خدوم و درستکار.
رئیس فراکسیون امید مجلس در واکنش به انتقادات نسبت به ترکیب ائتلافی لیست امید و جدایی عده‌ای از این فراکسیون به مثابه دور شدن از جریان اصیل اصلاحات گفت: ما از هرگونه نقد عملکرد استقبال می‌کنیم و قطعا تلاش خواهیم کرد که برنامه‌ها و حرکات خود را با توجه به نقد‌های مشفقانه اصلاح کنیم.
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با همشهری فاش کرد

جزئیات دزدی 100میلیاردی از وزارت نفت

مجری معروف تلویزیون بدهکار میلیاردی مؤسسات غیرمجاز است
قضایی
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در بخشی از گفت‌وگوی تفصیلی خود با همشهری، شفاف نبودن اطلاعات، پیاده نشدن دولت الکترونیک و سیستمی نشدن سامانه‌ها در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی را علت اصلی شکل‌گیری مفاسد خرد و کلان در کشور دانست.
تغییر رفتار آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس

تغییر رفتار آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفته است: شاهد تغییر رفتار آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس و تنگه هرمز و توجه بیشتر آنان به مقررات بین‌المللی در ترددها هستیم.
آملی لاریجانی: سخنانم را تحریف کردند
آملی لاریجانی: سخنانم را تحریف کردند
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه اکثریت قاطع قضات در دستگاه قضایی، پاکدست، شریف و متدین هستند و قاضی خاطی، یک استثنا است، گفت: تا زمانی که اشتباه یا تخلف یک قاضی در صدور رأی قضایی محرز نشود کسی حق تعرض به رأی او را ندارد.