۲
پنج شنبه 5 بهمن 1396
شماره 7306
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اصرار آمریکا و انکار اروپا برای اصلاح برجام

در روزهای اخیر 2مقام ارشد آمریکایی برای اصلاح برجام به مقامات اروپایی فشار آوردند
سیاست خارجی
بعد از تلاش‌های نافرجام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای برهم زدن یکجانبه توافق هسته‌ای، او حالا برای رسیدن به آن هدف، به‌دنبال شریک می‌گردد.
ویژه
سخنگوی کمیسیون اصل۹۰ مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع ناآرامی‌ها و اغتشاشات هفته‌های اخیر در کشور خبر داده است.
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ایرادی ندارد فیلم‌های جلسات مجلس خبرگان رهبری منتشر شود، اظهارداشت: ما اطلاعات را از مردم خودمان مخفی نمی‌کنیم و محرم‌ترین گروه‌ها مردم عزیزی هستند که صاحب انقلابند و چیزی برای کتمان از آنها نداریم.
نمایندگان با ۱۳۰ رأی موافق به گزارش نحوه اجرای قانون سیاست‌های اصل ۴۴ رأی دادند و این گزارش جهت رسیدگی به قوه قضاییه ارجاع می‌شود.
رزمایش محمد رسول‌اللهص ارتش با رژه یگان‌های شناوری و پروازی پایان یافت. در پایان رزمایش مشترک محمد رسول‌اللهص، یگان‌های شناور و پروازی ارتش در حضور سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش از مقابل ناوشکن سرفرماندهی جماران رژه رفتند.
مشاور رئیس‌جمهور در مورد میزان رضایت مردم از گفت‌وگوی تلویزیونی روحانی گفت: تا نظرسنجی‌های معتبر غیراینترنتی انجام نشود، قضاوت‌ها «سطحی» و «زودهنگام» خواهد بود.

جنجال بر سر عضویت ایران در یک نهاد بین‌المللی

ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی پیوست
مجلس
به‌رغم مخالفت برخی نمایندگان با لایحه پیوستن دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی، این لایحه به تصویب مجلس رسید.

واکنش وزارت کشور به درخواست تجمع احمدی‌نژادی‌ها

یاران رئیس‌جمهور سابق کشور به دنبال بست‌نشینی‌های آبان و پاییز خود در شاه عبدالعظیم شهرری،حالا درپی برگزاری تجمع هستند. روز چهارشنبه نامه آنها به امضای 6نفر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
کشف 2محموله انفجاری در کشور
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای از کشف 2محموله انفجاری در شرق و غرب کشور خبر داد.
PDF ایران
کوتاه ایران
روزنامه «قانون» با الهام فخاری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره موضوعات مختلف گفت‌وگو کرده است.
آیت‌الله مکارم شیرازی: حال که اجماع شده باید به فکر فضای مجازی سالم باشیم، دلیل بیان این مسئله این است که هنوز مسئولان در رابطه با فضای مجازی مقاومت می‌کنند.