08
دو شنبه 16 مرداد 1402
شماره 8848
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرینویچ

یک مرد در یک محله اعیانی واشنگتن، یک دیوار نیمه ریخته را به فروش گذاشته و قیمت آن را 50 هزار دلار تعیین کرده است.
ویژه
تابستان امسال که گرمای بی‌سابقه ای را میهمان مردم ایران کرده، مصرف برق هم سر به فلک کشیده و افزایش مصرف برق در کشور تمام رکوردهای ثبت‌شده قبلی را شکسته است.
خبر خوب محیط‌زیستی امروز این است که یک یوز ماده‌ به همراه 2توله یوز کوچک در مناطق اطراف پارک ملی توران دیده شده است و امید زیادی وجود دارد که این یک یوز ماده جدید باشد تا به جمعیت یوزهای ماده شناسنامه‌دار اضافه شود.
برای شما فقط یک هدیه است؛ اما برای کودکی که آن را دریافت می‌کند، گاهی تمام زندگی است؛ مانند هدیه « آلوین ایربی» آموزگاری که نخستین کتاب را به شاگرد آرایشگاه داد.

صلات ظهر مرداد

اول آخر
عکس ها: فاطمه عموزاد و محسن صیادی
دور دنیا در 10سال

دور دنیا در 10سال

بیشتر ما احتمالا یک یا چندبار زیر بار فشار زندگی به ‌خودمان گفته‌ایم چه خوب می‌شد قید کار و زندگی کاسبی و کارمندی را بزنیم و سفری دور و دراز را شروع کنیم اما چه می‌شود کرد که این ایده معمولا چند ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد، ولی نه برای همه.
تهران جذاب
تهران جذاب
بیشتر کسانی که در تهران زندگی می‌کنند، اگر بخواهند مقصدی را برای تعطیلات آخر هفته انتخاب کنند، آن مقصد قطعا شهر تهران نیست و معمولا تهرانی‌ها برای گردش و تفریح به شهرهای دیگر می‌روند و اساسا هم شهرهای شمالی در این بین نقش ویژه‌ای دارند.
بوک مارک
اما نمایشگاه دوره‌ای بسیار پیش‌تر را در بر می‌گیرد: از هنگام پیدایش کاغذهای چاپی با چاپ ناهنجار و متن‌های ناجور، با داستان‌ها و تصاویر دزدها و جنایتکارها که در بازار قرن هجدهم دیده می‌شد و با نام کانارد در بخش زیادی از قرن نوزدهم نیز ادامه یافت.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
تازه می‌بینم آدم چقدر می‌تونه یکی‌رو دوست داشته باشه. حالا می‌فهمم که عشقم می‌تونه مثل یه موجود زنده رشد کنه بزرگ بشه.
نزدیک یک‌ماه به اربعین حسینی باقی مانده است و انگار همه برای این روز لحظه‌شماری می‌کنند که در مسیر عشق از نجف تا کربلا قدم بزنند.