08
یکشنبه 21 خرداد 1402
شماره 8796
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در ستایش دست‌سازه‌ها

فرهنگ و زندگی
می‌گفت: دست‌سازه‌ها هزارویک داستان در دل‌شان دارند.
ویژه
خبر خوب بعدی درباره بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان حکیم با ۲۶۶تختخواب است که توسط یک خانواده نیکوکار ساخته شده و به تازگی افتتاح شده است.
« بابام نشست و بطری‌ها را دانه دانه خالی کرد....
برای دیدن قبله‌ای که یک عمر به سمتش نماز خوانده‌اند، سال‌ها منتظر بودند.
تب توجه به حضور بشقاب‌پرنده در آسمان، شاید کم و زیاد شود، اما از بین نمی‌رود و همچنان مردم زیادی هستند که ادعا می‌کنند در آسمان بشقاب‌پرنده دیده‌اند و البته به لطف موبایل‌ها، عکس هم از آنها می‌گیرند.

اول آخر

مسابقات بین المللی دو و میدانی جام امام رضا ع
اخراج به‌خاطر توالت

اخراج به‌خاطر توالت

رسانه‌ها در چین، اخیرا به یک پرونده عجیب در یک شرکت پرداخته‌‌ و به آن توجه نشان داده‌اند. ماجرا این است که یک مرد به‌خاطر اینکه بیش از حد به توالت می‌رفته، ‌از کار اخراج شده است!
افسر قهرمان
افسر قهرمان
یک افسر پلیس در کارولینای جنوبی، به‌خاطر عمل قهرمانانه خود برای نجات یک زن از دست آدم‌رباها در ترافیک صبحگاهی، مورد توجه عمومی قرار گرفته است. افسر والاس مثل هر روز در بزرگراه گشتزنی می‌کرد و یک ماشین را به‌خاطر عبور از چراغ قرمز متوقف کرد.

به عشق پدر

آخر هفته گذشته، وست‌هم، در فینال لیگ کنفرانس اروپا حریف ایتالیایی خود فیورنتینا را 2بریک شکست داد و موفق شد بعد از 43سال، برنده یک جام اروپایی شود.

نماد تلاش و عشق

این روزها فینال لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا‌ یا همان ان‌بی‌ای انجمن ملی بسکتبال بین 2تیم دنور ناگتز و میامی‌هیت در جریان است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در صفحه توییتر خود، نویدبخش خبر خوبی از جامعه بانوان ورزشکار ایران بود.
پس از حمله به کنسولگری ایران در مزارشریف و کشتار دیپلمات‌های ایرانی، هاشمی در روز ۱۹مهر ۱۳۷۷ در خاطراتش می‌نویسد: «آقای محسن رضایی آمد و گزارشی از حادثه برخورد طالبان از مرز داد.