08
چهار شنبه 13 اردیبهشت 1402
شماره 8762
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

علیه سوء‌تغذیه

فرهنگ و زندگی
اگر کودک دچارسوء‌تغذیه شود، مقاومت کمتری در برابر عوامل بیماری‌زا دارد بنابراین ممکن است بیماری طولانی‌تر یا شدیدتر و احتمال مرگ بیشتر شود.
ویژه
گربه ای که در تصویر مشاهده می کنید اگرچه بامزه و بی‌آزار به‌نظر می‌رسد اما در واقع، یکی از باپشتکارترین دزدهای انگلیس است.
بادبادک باز

اول آخر

لیگ برتر قایقرانی روئینگ بانوان در دریاچه ورزشگاه آزادی
همراهی با دوچرخه

همراهی با دوچرخه

هوا ابری و خنک است؛ شاید هم نم‌نم باران می‌بارد؛ شاید هم خورشید درخشان‌تر از هر روز دیگری درحال تابیدن است. دلتان نمی‌خواهد در این هوا دوچرخه‌سواری کرده یا پیاده‌روی کنید؟ طراحی مسیرهای امن و جالب، یکی از راهکارهای مهم تشویق شهروندان به این کار است.
وداع با پستچی‌های جهان
وداع با پستچی‌های جهان
همزمان که دنیا از طنازی‌ها و آتش‌بازی‌های هوش مصنوعی سرذوق آمده، تعدادی از مشاغل ریشه‌دار و سنتی، دقیقا به‌خاطر توسعه همین فناوری‌ها، در حال افول هستند و در 5سال آینده، به‌شدت افت خواهند کرد.
بوک ‌مارک
مرد بلندقد، میانه‌سال با موهای جوگندمی، دست‌هایش را پیش‌آورده بود و آنها را به جماعت نشان می‌داد:- باور کنید هنوز کف دست‌هایم می‌سوزد. بعد از34 سال هنوز سوزش ضربه ترکه‌هایش را به کف دست و پاهایم حس می‌کنم.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفته: نه در فرودگاه‌های ایران و نه در فرودگاه‌های عربستان برای افرادی که نیاز به مصرف داروی مستمر دارند، منعی وجود ندارد.
در‌ماه رمضان گردهمایی فرزندان مستقل شده سازمان بهزیستی در سراسر کشور برای نخستین‌بار به‌صورت هماهنگ در ۷۵ شهرستان کشور برگزار شد.
بهت برنخوره ها...