08
پنج شنبه 17 فروردین 1402
شماره 8743
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پتوهای احساس

پتوها کنار هم آویزان هستند و نسیم لاغری که از در خشکشویی محل، خزیده داخل گاهی تابی ریز به تن‌ تر و تمیزشان می‌دهد.
ویژه
آدم‌ها با شرایط عادی و سلامت کامل هم، به سختی در یک رشته از دانشگاه فارغ التحصیل می‌شوند.
یکی از آیین‌های‌ ماه رمضان که سال‌هاست گرامی داشته می‌شود و افراد زیادی در برپایی آن مشارکت می‌کنند، آیین اطعام کردن نیازمندان در این ‌ماه مبارک است.
بدون شرح

آشپزخانه سیار روح

امروز، روز جهانی «کتابخانه سیار» است؛ عنوانی که احتمالا بارها به گوش‌مان خورده یا حتی نمونه عینی‌اش را دیده‌ایم اما شاید فکرش را هم نمی‌کردیم که این کتابخانه‌ها آنقدر اهمیت داشته باشند که یک روز در سال را با عنوان «کتابخانه‌های سیار» نام‌گذاری کنند.
رکورد جدید شنا با دستبند

رکورد جدید شنا با دستبند

شنا کردن، حتی با دستان باز برای خیلی‌ها کار سختی است اما یک مرد در مصر، توانایی خود در شنا کردن را به چالش کشیده و بیش از 11کیلومتر با دستبند شنا کرده است.
خانه ابدی زوج عجیب
خانه ابدی زوج عجیب
همزیستی‌های عجیب در بین حیوانات چندان بی‌سابقه نیست؛ با این حال دوستی عمیق یک بز و سگ، آنها را به ستاره‌های دنیای مجازی در آمریکا تبدیل کرده و البته برایشان سرپناهی همیشگی به ارمغان آورده است.
بوک ‌مارک
به‌دلیل حجم زیاد کارهای خانه‌ای پراولاد، مادر نمازهایش شتاب‌زده‌تر از آن بود که بتواند بعدش قرآن بخواند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
کیانو ریوز، بازیگر سرشناس هالیوود، با اکران چهارمین قسمت از سری فیلم‌های اکشن جان‌ویک، دوباره به اوج فعالیت‌های حرفه‌ای‌اش برگشته .
این روزها و شب‌های مبارک تا دلتان بخواهد جشنواره و مسابقه و برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود تا‌ ماه مهمانی خدا رنگ بیشتری بگیرد و کسی از این ایام بی‌نصیب نماند.