20
پنج شنبه 30 بهمن 1399
شماره 8163
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
هر چه تفکر خلاق را در شرکت خود بیشتر تشویق و پشتیبانی کنید، بیشتر به یک قسمت اساسی از فرهنگ شرکت شما تبدیل خواهد شد و چشم‌انداز جذابی برای کارکنانتان فراهم خواهد کرد.
در ماجرای تلف شدن پرندگان میانکاله تلاش برخی مقامات محیط‌زیست و سازمان دامپزشکی، پوشاندن حقایقی از سال گذشته تا به حال بوده است؛ سال گذشته نیز این اتفاق تلخ برای پرندگان میانکاله رخ داد و سازمان دامپزشکی اعلام کرد که نمونه‌هایی را به آلمان فرستاده‌اند و من عرض کردم که هیچ‌گاه نتیجه این آزمایش‌ها به‌نظر ما نخواهد رسید و چنین هم شد و تا به امروز نتایج را اعلام نفرموده‌اند.
«فلسفه سیاسی فون‌های»نوشته جان گری و «فلسفه سیاسی هانا آرنت» نوشته  لی بردشا از مجموعه بزرگان اندیشه، 2 کتابی هستند که خشایار دیهیمی آنها را به فارسی برگردانده و به تازگی از سوی نشر نو منتشر شده‌اند.
طرح روز
نیویورک: کارمند سیتی‌بانک‌ در آمریکا به اشتباه یک میلیارد دلار را به‌حساب یک شرکت تولید لوازم آرایشی Revlon’s lenders واریز کرد و اکنون قاضی دادگاه، فقط بازگشت نیمی از این مبلغ را الزامی می‌داند.
سیاتل:  درحالی‌که در وضعیتی نادر، برفی سنگین شهر سیاتل واقع در ایالت واشنگتن آمریکا را در سراسر آخر هفته گذشته پوشانده بود، زنی ۹۰ساله سختی پیاده‌روی در برف را به جان خرید تا در موعد مقرر برای دریافت نخستین دوز از واکسن کرونا حاضر شود.

عکس روز

درخت‌های شهر به استقبال زودهنگام بهار رفته‌اند - تهران منطقه امانیه
خواستگاری با حلقه سرقتی نامزد فعلی

خواستگاری با حلقه سرقتی نامزد فعلی

فلوریدا: مردی در آمریکا برای خواستگاری کردن از دختری جدید دست به سرقت حلقه‌ای زد که خودش آن را برای نامزد فعلی‌اش خریده بود. به گزارش کلیک‌اورلاندو، نامزد این مرد که چندی پیش حلقه‌اش در جریان یک سرقت خانگی گم شده بود آن را به‌طور اتفاقی در عکس یکی از دوستانش شناخت.
تمساحی که ماهیگیر شکار می‌کرد
تمساحی که ماهیگیر شکار می‌کرد
کوئینزلند: اندرو هرد ۶۹ساله که ساعت ۳بعدازظهر پنجشنبه برای ماهیگیری به اطراف جزیره هینچین‌بروک در شمال شرقی کوئینزلند رفته بود دیروز در شکم یک تمساح پیدا شد.

مهارت/ پدرها، دلیل مهم موفقیت های کودکان

بچه‌هایی که پدرانشان در امور تحصیلی آنان مشارکت دارند، بیشتر در  فعالیت های فوق برنامه شرکت کرده و از مدرسه لذت برده و نمرات بهتری در دروس کسب می کنند. این مسأله بین پسران و دختران یکسان است. دو دلیل مهم برای تأثیر مشارکت پدران در پیشرفت و موفقیت‌ های علمی کودکان این است:
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
اهالی سینما و مردم زاون قوکاسیان را به‌عنوان منتقد، نویسنده و مستندساز می‌شناسند؛ اما کمتر کسی می‌داند که او در کنار سایر فعالیت‌های هنری، پژوهشگر سینما هم بود.
اگر تاکنون به کیش سفر کرده باشید می‌دانید که آنجا قوانین سفت و سختی برای رانندگی اعمال می‌شود. بوق زدن ممنوع است، سرعت مجاز در اغلب خیابان‌ها و معابرش 50کیلومتر است، حق تقدم در تقاطع‌ها و میدان‌ها به‌شدت رعایت می‌شود.
عشق، خطای آشکار فرد در تمایز یک آدم عادی از دیگر آدم‌های عادی است.