20
سه شنبه 21 بهمن 1399
شماره 8157
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
«در ائودوسیا که از هر سو به بالا و پایین گسترده است و کوچه‌های تنگ و پیچ‌درپیچ، پلکان‌ها، درهای زاویه‌دار، خانه‌های کلنگی و خرابه دارد، قالیچه‌ای نگهداری می‌شود که می‌توانی به تامل در آن، شکل واقعی شهر را بیابی.
یک پلتفرم اینترنتی آلمانی به نام گفت‌وگوی کشور من در یک ابتکار عمل جالب توجه، بستری برای گفت‌وگوی سیاسی میان شهروندان اروپایی دارای عقاید متضاد به‌صورت ناشناس و آنلاین فراهم کرده است.
یک مؤسسه فرهنگی در خوزستان، آرزو‌های کودکان مبتلا به سرطان را برآورده می‌کند؛ برای خوشحال کردن این بچه‌ها و امیدوار کردن‌شان به زندگی.
طرح روز
لندن: یک زنبوردار بریتانیایی که در تلاش برای آوردن ۱۵ میلیون زنبور عسل به بریتانیاست، می‌گوید به او گفته شده که به‌دلیل قوانین برگزیت این زنبورها توقیف و سوزانده می‌شوند.
جاوه: جاری شدن سیلی به رنگ سرخ در روستای جنگوت در مرکز جاوه و جنوب شهر پکالونگان اندونزی توجه عکاس‌ها و خبرگزاری‌ها را به‌خود جلب کرد.

عکس روز

رونمایی از واکسن رازی «کووپارس» ساخت ایران
رمزگذاری کلونی‌های پنگوئن

رمزگذاری کلونی‌های پنگوئن

قطب جنوب: شاه‌پنگوئن‌‌ها این قابلیت را دارند که در میان خود اجتماعات یا کلونی‌های بزرگی تشکیل دهند که هزاران عضو دارد و اکنون دانشمندان واقعیت جدیدی درباره آنها کشف کرده‌اند.
مرگ جوان فعال در یوتیوب
مرگ جوان فعال در یوتیوب
نشویل: جوان 20ساله‌ای که در یوتیوب دنبال‌کننده‌های بسیاری داشت و در آمریکا مشهور بود هنگام اجرای یک دوربین مخفی درباره سرقت بر اثر شلیک گلوله کشته شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
«به امین بگو دوستش دارم» نوشته مریم راهی و «زائران کوهستان مه آلود» نوشته محمدرضا بایرامی 2 عنوان کتابی هستند که به تازگی از سوی انتشارات نیستان منتشر شده‌اند.
اگر بگذارید فرزندتان در طول روز زیاد بخوابد، شب‌ها به اندازه‌ کافی خسته نمی‌شود و راحت به خواب نمی‌رود.
منوچهر احترامی ۱۶ تیر۱۳۲۰ تهران –۲۳ بهمن۱۳۸۷تهران از قدیمی‌ترین نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان و طنزپردازی بی‌هیاهو بود.