20
دو شنبه 13 بهمن 1399
شماره 8150
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
هر بار که پشت ترافیک می‌مانم، هر بار که راننده باشم یا مسافر و ترافیک به اوج صبح یا بعدازظهر خود رسیده باشد، توی گرما یا سرما و بعضی راننده‌ها از شدت خستگی و ماندگی به حالت جنون رسیده باشند، هر بار که بوق‌ ماشین‌ها توی ترافیک اوج گرفته باشد و خطوط خیابان و بزرگراه از 2لاین و 3لاین استاندارد به چند لاین درهم و برهم تبدیل شده باشند
پردیس سینمایی مدرن «نارسیس» نخستین پردیس سینمایی شرق تهران است که در تهرانپارس واقع شده و همزمان با برگزاری سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر افتتاح شد.
13سال پیش در سیزدهم بهمن1386 احمد بورقانی به دیار باقی شتافت. اما یاد وخاطره او در یاد و خاطره اصحاب رسانه و به‌ویژه مطبوعات زنده ماند.
طرح روز
نورث همپشایر: یک گنج‌یاب آماتور در انگلستان توانست با دستگاه فلزیاب خود قطعه‌ای از تاج هنری هشتم، پادشاه انگلستان را پیدا کند. به گزارش نیویورک پست، این تکه طلا که حدود 2سانتی‌متر است، بیش از 2و نیم میلیون دلار ارزش دارد.
برلین: پلیس آلمان مردی را دستگیر کرده که متهم است با نفوذ به سامانه ارتباطات رادیویی پرواز، به بالگرد‌های پلیس دستورهای پروازی داده است.

عکس روز

افتتاح نمایشگاه نقاشی روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در گالری مصطفی عالی حوزه هنری
پاسپورت جعلی با نام سیلوستر استالونه

پاسپورت جعلی با نام سیلوستر استالونه

پلوودیو: یک باند تبهکارانه در بلغارستان برای فریب مشتریان و تبلیغ خدمات غیرقانونی خود گذرنامه‌ای را به نام سیلوستر استالونه، بازیگر هالیوود جعل کردند.
پخش سریال ترکیه‌ای با ترانه ایرانی
پخش سریال ترکیه‌ای با ترانه ایرانی
استانبول: سریال «قول شرف» در ترکیه با پخش آهنگی از محمد اصفهانی آغاز شد. به گزارش اسپوتنیک، گویا نویسنده این سریال از طرفدارهای صدای محمد اصفهانی است و به همین دلیل از صدای این خواننده ایرانی در فیلمنامه‌اش استفاده کرده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
«آن‌ور آب» و «خوبی» 2 عنوان کتابی هستند که فرهاد سخا آنها را ترجمه کرده است. فرهاد سخا، مترجمی است که اولین بار آثاری از اورهان پاموک را به فارسی زبانان شناساند.
برخی آدم‌ها همیشه رنگ و بوی شادابی و تازگی دارند. مهم نیست در کنارشان باشی یا فقط از آنها یاد کنی. با آنها زیسته باشی یا تنها خاطره‌ای را از آنها در ذهن مرور کنی. خبرنگاری بوده باشد