20
پنج شنبه 25 دی 1399
شماره 8137
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دست فرمان/ تخلفات واگیردار در رانندگی

تخلفات رانندگی نیز مانند برخی از بیماری‌ها واگیردار است. یعنی وقتی یک راننده تخلف می‌کند ده‌ها راننده دیگر هم همان تخلف را تکرار می‌کنند.
ویژه
در سال‌های پیش از انقلاب شرایط مبارزه چنان بود که کمتر کسی می‌توانست به این راه پرخطر وارد شود و بر خط مستقیم باقی بماند. ماندن در مبارزه و خط مستقیم به شخصیتی با اخلاص و استوار نیاز داشت.
فیلم سینمایی «سگ‌ها دیشب نخوابیدند» در نخستین نمایش جهانی در بخش اصلی جشنواره بین‌المللی هند با عنوان گوآ به رقابت می‌پردازد.
نوید برهان زهی در توییتر نوشت:‌ «مردم سیستان‌وبلوچستان، از پخش آگهی آقای ایمنی در صداوسیمای استانی آن منطقه سخت در شگفت‌اند.
طرح روز
لندن: یک شرکت تولید محصولات و فرآورده‌های گیاهی برای هر فردی که گیاهخوار شود، جایزه‌ای 68هزار دلاری درنظر گرفته و این جایزه را تبلیغ کرده است.
کالیفرنیا: پس از آنکه ۶زندانی خطرناک توانستند با طناب دست‌ساز از بام زندانی در مرکز کالیفرنیا فرار کنند، پلیس به مردم منطقه درباره خطرناک بودن آنها هشدار داده است.

عکس روز

تهران در سوگ سالروز شهادت حضرت فاطمهس
رکورد مسن‌ترین خواهر و برادر‌ها

رکورد مسن‌ترین خواهر و برادر‌ها

کراچی: 12خواهر و برادر با ثبت مجموعا 1042سال و 315روز رکورد جهانی مجموع سن خواهر‌ و برادر‌های یک خانواده را به‌خود اختصاص داده‌اند.
روبات آشپزی که 5هزار غذا می‌پزد
روبات آشپزی که 5هزار غذا می‌پزد
لندن: شرکت مولی‌روباتیکس Moley Robotics که تخصصش ساخت انواع روبات‌هاست آشپزی روباتیک ساخته‌ است که 5هزار دستور در حافظه‌اش وجود دارد و تمامی آنها را بدون دخالت انسان می‌تواند بپزد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
شب هم بر ناله‌های شبانه‌اش می‌گرید و ‌ماه در فراقش آه می‌کشد؛ خانه سر در گریبان لب فرو بسته است. اشک شرم می‌کند در سوگش از دیده‌ها جاری شود.
بچه‌هایی که مورد انتقاد قرار می‌گیرند همان برخورد را با خودشان خواهند داشت و نهایتا اشخاصی خواهند شد با عزت نفس پایین. برخی از والدین فکر می‌کنند اگر به‌طور دائم از فرزندان خود انتقاد و اشتباه آنها را یادآوری کنند، به آنها کمک می‌کنند.
مجموعه‌داستان «زگیل روی خرمهره»‌ نوشته امید پناهی‌آذر است که به تازگی از سوی انتشارات هیلا منتشر شده است.