20
شنبه 15 آذر 1399
شماره 8102
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کرونا؛ دموکرات دیگرگون شده

نگاه
تا چند وقت دیگر، کرونا در ایران یکساله می‌شود. ویروسی یکساله که طی آمدنش در همین سیصد و چند روز، نقد و نظرهای ضد‌ و نقیض پرشماری درباره‌اش گفته و منتشر شد.
ویژه
تاریخ سرشار از داستان‌های زنانی است که بر موانع و مشکلات غلبه کرده‌اند، توقعات جامعه را نادیده گرفته‌اند و کلیشه‌ها را شکستند.
درد یکی از احساسات نامطبوع و آزار‌دهنده ولی ضروری برای حفظ حیات است. درد به‌ویژه نوع حاد آن نشانگری برای آسیب به بافت و ارگان‌های بدن است و می‌تواند به منزله هشدار برای رفع عامل آسیب‌زننده و شروع درمان باشد.
فیلم کوتاه «مادر» به‌کارگردانی لیلا میرهادی به مناسبت روز جهانی معلولان روی پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.
طرح روز
مرد 48ساله‌ای در ایتالیا پس از یک مشاجره چند ساعته با همسرش به توصیه روانشناس تصمیم گرفت برای فروکش کردن خشم‌اش بیرون از خانه پیاده‌روی کند؛ اما این پیاده‌روی 480کیلومتر به طول انجامید.
حدود 20کودک اسپانیایی که به جای شربت معده  که تصور می‌شده آمپرازول است، به آنها قطره ماینوکسیدیلداروی رویش مو داده شده بود با بدنی پر مو مواجه شدند.

عکس روز

عکس روز
مشت‌زنی که زن بود

مشت‌زنی که زن بود

یکی از مشت‌زنان روسیه که از 17مسابقه مهم خود در سال‌های گذشته 9مسابقه را برنده شده در واقع زنی است که برای اثبات قدرت زن‌ها سال‌ها هویت جنسی خود را مخفی کرده بود.
برنده شدن هیتلر در نامیبیا
برنده شدن هیتلر در نامیبیا
سیاستمداری در نامیبیا که نامش آدولف هیتلر است در انتخابات شورای شهر اوشانا یکی از بزرگ‌ترین شهرهای نامیبیا با کسب 85درصد از آرای شهروندان برنده شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
کاظم معتمدنژاد، روزنامه‌نگار و حقوقدان ایرانی به‌دلیل نقش‌اش در تدریس آکادمیک علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری در ایران به «پدر علم ارتباطات ایران» شهرت یافت.
هوا که سرد می‌شود و پدیده وارونگی هوا اتفاق می‌افتد، پایتخت و دیگر شهرهای صنعتی کشور درگیر آلودگی هوا می‌شوند.