24
دو شنبه 9 تیر 1399
شماره 7974
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جامعه کارمندسالار کارآفرین تولید نمی‌کند

یادداشت
سبک زندگی در هر خانواده به شکل خاصی تعریف شده و آینده فرزندانش نتیجه روش‌های نگرشی و زیستی است.
ویژه
یک بررسی جدید نشان می‌دهد که بارداری ممکن است خطر شکل شدید کووید‌ 0‌۱۹ را افزایش دهد، هرچند ظاهراً احتمال مرگ به‌علت این بیماری در زنان باردار بیشتر نیست.
کتاب «کوهنوردی با نیچه» نوشته جان کاگ با ترجمه مریم پیمان از سوی نشر خزه منتشر شد.
علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور حکمی، مهدی توکلیان را به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب کرد.
طرح روز
لندن: سایت بریتانیایی مترو با جمع‌آوری انتقاد‌ها و عکس‌های هواپیمای نخست‌وزیر انگلستان، به طرح اشتباه پرچم این کشور روی دم هواپیما پرداخته است.
لسوس: 3نفر در کنیا که به‌دلیل گرانی ماسک از این وسیله استفاده نکرده بودند، توسط پلیس این کشور کشته شدند.

عکس روز

میمون‌های بازیگوش شهر لایپوری - تایلند عکس:‌‌ فرانس‌پرس
انعام 20هزار دلاری در استارباکس

انعام 20هزار دلاری در استارباکس

کالیفرنیا: یک کارگر استارباکس از خدمت‌رسانی به یک مشتری که ماسک نزده بود، خودداری کرد و پس از آن از طریق صفحه اینترنتی «گوفاند می» شبکه جمع‌‌آوری کمک‌های مالی آنلاین بیش از ۲۰هزار دلار انعام دریافت کرد.
مبتلایان به کرونا 10میلیونی شدند
مبتلایان به کرونا 10میلیونی شدند
نیویورک: با گذشت 7‌ماه از نخستین مورد ثبت‌شده مرگ بر اثر عوارض ناشی از ویروس کرونا در ووهان چین، رقم مبتلایان به مرز ۱۰میلیون نفر رسید.

سرتیپ خلبان محمدباقر قالیباف فرمانده نیروی انتظامی شد

حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا طی حکمی سردار سرتیپ پاسدار خلبان محمدباقر قالیباف را به سمت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
درپی انتشار خبرها از بیمارستان‌های لبریز از مبتلایان بیماری کووید-19 و آمار رو به افزایش جان‌باختگان در چندماه گذشته، اکنون بسیاری از مردم از دستورالعمل دولت‌ها در استفاده از ماسک پیروی می‌کنند.
یک پژوهش جدید کشف کرده است که دلفین‌ها می‌توانند شیوه‌های تأمین غذا را از راهی شبیه به انسان‌ها و میمون‌های بزرگ، ازگروه همسالان خود بیاموزند.
به‌گفته متخصصان بریتانیایی بیماری کووید-19 امکان دارد با خطر سکته مغزی، احساس گیجی و دیگر پیامدهای مغزی همراه باشد.