24
شنبه 5 بهمن 1398
شماره 7866
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خدا دوستم داشت

روایت
از همان اول که می‌آیند تو، انگار برای دلالی آمده‌اند.
ویژه
​​​​​​​همشهری: دیروز چهارم بهمن تولد قباد شیوا بود. او سال 1319 در همدان به دنیا آمد و از همان کودکی شیفته نقاشی و تصویرگری بود.
نقل است که شیخ ابوبکر شبلی یک‌بار به دیوانه‌ستان درشد.
استیضاح دونالد ترامپ که این روزها با سر و صدا و تب و تاب بسیار زیادی در مجلس سنای آمریکا در جریان است، رویدادی تاریخی در تاریخ ایالات متحده آمریکاست.
طرح روز
​​​​​​​شانگهای:‌ مسئولان شهر آنهوی چین پس از انتشار عکس شهروندانی که با پیژامه در سطح شهر تردد می‌کردند، با انتقاد‌های تندی مواجه و مجبور به عذرخواهی شدند.
​​​​​​​لندن: کودکان و نوجوانان بریتانیایی به‌زودی این حق را خواهند یافت تا درصورت جاسوسی والدینشان از آنها، از این موضوع خبردار شوند.

عکس روز

عکس روز
شنیدن صدای مومیایی 3هزارساله

شنیدن صدای مومیایی 3هزارساله

​​​​​​​لندن: دانشمندان کالج رویال هالووی دانشگاه لندن، توانستند صدای یک کاهن مصری را از روی مومیایی 3‌هزار‌ساله وی بازسازی کنند.
ساخت بیمارستان در 10 روز
ساخت بیمارستان در 10 روز
​​​​​​​ووهان:‌ تلویزیون مرکزی چین اعلام کرد ساخت‌وساز یک بیمارستان هزارتختخوابی برای بستری‌کردن بیماران مبتلا به ویروس کرونا فقط 10روز طول خواهد کشید.
سلامت
​​​​​​​پیدا کردن درمان‌های غیراعتیادآور هدف جمع زیادی از پژوهشگران در سرتاسر جهان است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​قیمت فروش سکه بهار آزادی و طلا دیروز در بازار تهران به این شرح بود:  یک بهار آزادی: 60هزار و 600تومان.
برای پیش از جاری شدن سیل فکری باید کرد.
​​​​​​​ کتاب «کلمه‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک» نوشته «جیمی لی کورتس» با تصویرگری «لورا کورنل» و ترجمه «سمیرا کمالی» درباره واژه‌های مهم در زندگی فردی و اجتماعی کودکان دبستانی است.