21
شنبه 5 بهمن 1398
شماره 7866
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرگ شرور معروف به ضرب گلوله

کوتاه از حادثه
​​​​​​​شرور معروف جنوب سیستان و بلوچستان که جنایات متعددی ازجمله قتل، آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه را در پرونده خود داشت در درگیری مسلحانه با مأموران اطلاعات کشته شد.
ویژه
​​​​​​​خواننده لس‌آنجلسی وقتی نتوانست در تهران مجوز اجرای برنامه دریافت کند، تصمیم به خوانندگی در سفره‌خانه‌های تهران گرفت تا اینکه در حال اجرای موسیقی زنده دستگیر شد.
​​​​​​​سارقان به دفتر نمایندگی مجلس اعلای عراق در تهران دستبرد زدند و 21هزاردلار به‌همراه نیم‌کیلو طلا سرقت کردند.
​​​​​​​مرد مسلح همسرش را گروگان گرفت و او را با دست و پای بسته داخل صندوق عقب خودرو انداخت تا به شهرشان ببرد، اما به‌دلیل حرکت با سرعت بالا در بزرگراه تهران - قم گیر افتاد.
در این حادثه مرد جوان جان باخت و 3 پسر کم سن وسال به شدت مجروح شدند

انفجار مرگبار مین در جاده شنی

داخلی
​​​​​​​انفجار مین به‌جا مانده از دوران جنگ تحمیلی خانواده‌ خوزستانی را داغدار کرد.
انتشار فیلم سرقت، سارقان را لو داد

انتشار فیلم سرقت، سارقان را لو داد

​​​​​​​سارقان موبایل‌قاپ وقتی فهمیدند که یکی از طعمه‌هایشان تصاویر ضبط شده هنگام سرقت را در شبکه‌های اجتماعی منتشر و برای شناسایی آنها مژدگانی درنظر گرفته است، خودشان را لو دادند.
تصادف مرگبار در نیمه شب
تصادف مرگبار در نیمه شب
​​​​​​​تصادف عجیب یک خودروی پژو 206در بزرگراه نیایش تهران باعث مرگ 2نفر شد.
با گران شدن بنزین همه مشغول گرانی بنزین شده‌اند و هیچ‌کس حواسش به کم‌فروشی گاز سی‌ان‌جی در جایگاه‌ها نیست؛ به‌عنوان نمونه در یک جایگاه در خیابان رحمانی در هر سوخت‌گیری چندین مترمکعب کم‌فروشی می‌کنند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو درج پیام مردمی با عنوان ضرورت احداث ایستگاه مترو در بهشت سکینه و نیز احداث ایستگاه جدید مترو در شهر جدید اندیشه در ستون «با مردم» روز 15دی‌ماه پاسخ داده است: احداث ایستگاه جدید در هر یک از 2‌مورد مطرح شده در حیطه کاری وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی است و ارتباطی به شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه مترو ندارد.
در ماه‌های اخیر بسیار پیش آمده که دارویی خریده‌ایم که قیمت روی جلد آن نصف و حتی کمتر از نصف قیمتی است که به فروش می‌رسد، واقعا چرا؟ آن دسته داروهایی که تولید قبل هستند به همان قیمت قبلی فروخته شوند.