24
یکشنبه 29 مهر 1397
شماره 7509
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایرانیان و نیرانیان

نگاه
مهمان‌نوازی ایرانی در جهان آوازه‌ای بلند دارد. اگر به شاهکارهای ادب فارسی نگاهی بیندازیم، خواهیم دید، این ویژگی والا در این آبشخورها بازتابی گسترده و آشکار دارد.
ویژه
این روزها در همه‌جا صحبت از گرانی و مشکلات ناشی از آن است. خصوصا در فضای کتاب و نشر و مطالعه هر جا و هر سو که می‌رویم
در چند دهه اخیر با مطرح‌شدن هر شخصیت کارتونی یا سینمایی، کالاهایی که در شکل و اسم و ظاهر ارتباطی با آن دارند، بخش قابل‌توجهی از بازار را پر می‌کنند.
ایران درّودی نامی آشنا در عرصه نقاشی امروز ایران است که بیشتر با رنگ‌ها و فضاهای خاص و منحصر‌به‌فردش که ملهم از نورهای درونی او هستند، شناخته می‌شود
طرح روز
نگاه امروز
پکن: جوانی اهل چین توانست با تولید صدایی در فرکانس 5هزار و 243، رکورد زیرترین صدای مردانه را به نام خود در کتاب گینس ثبت کند.
اوگاندا: زنی در اوگاندا ۱۸سال از عمر ۴۰ساله خود را باردار بوده و در این مدت 6 دوقلو، 4 سه قلو و 3 چهار قلو و تعدادی یک قلو به دنیا آورده است.

عکس روز

عکس روز
نمایی از بقایای طوفان و سیل جنوب غربی فرانسه
دریاچه ابر هم خشک شد

دریاچه ابر هم خشک شد

آنکارا: به گزارش روزنامه ترکیه‌ای «حریت»، دریاچه «اِبِر»، یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های آب شیرین ترکیه بر اثر خشک‌شدن آب سرچشمه‌های منتهی به آن خشک شده است.
درآمد سایت‌های کنجکاوی‌محور
درآمد سایت‌های کنجکاوی‌محور
نیویورک: سایتی که با استفاده از کنجکاوی بازدید‌کننده‌ها درآمدزایی می‌کند 99سنت فقط برای مشاهده فهرست کسانی که آنها نیز 99سنت پرداخت کرده‌اند از بازدید‌کنند‌ه‌ها دریافت می‌کند
سلامت
چغندر یا شکل پخته آن، لبو، سرشار از آنتی‌اکسیدان یا محافظت‌کننده‌های طبیعی بدن است.

پسرتان چطور است

داستانک
کسی که با من حرف می‌زد پرسید: «پسرتان چطور است؟»

مثبت100

مثبت100
سختی‌ها برای این نیستند که شما را متوقف کنند و درهم بشکنند، سختی‌ها وجود دارند تا شما را آماده کنند و رشد و پیشرفت دهند.

کِلک

کِلک
حتی قصه‌های ترسناک به کودکان این امکان را می‌دهند که در محیطی آرام و امن به شکلی کاملا سالم با ترس‌ها و عذاب درونی‌شان روبه‌رو شوند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
ساموئل خاچیکیان را برخی هیچکاک سینمای ایران و برخی، از پیشگامان سینمای جنایی می‌دانند.
آری هنرور، هنرمند جوان ایرانی برخی اشعار مولانا را به انگلیسی ترجمه و در قالب کارت‌های فال در آمریکا منتشر کرده که بازتاب مثبت و استقبال زیادی را به همراه داشته است.
خانه استاد حسین بهزاد، چهره شاخص مینیاتور ایران، بازسازی، مرمت و به موزه تبدیل می‌شود.