7
یکشنبه 22 مهر 1397
شماره 7503
زیست‌بوم
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ضمن اشاره به تهیه نقشه نقاط ریسک و خطر کشور با همکاری فائو سازمان خواروبار کشاورزی سازمان ملل متحد گفت: این نقشه ریسک نقاط بحرانی آتش‌سوزی، سیل، فرسایش خاک و... را نشان خواهد داد.
مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه مدیریت پسماند شهری فرصت خوبی برای اشتغال‌زایی و افزایش تولید ناخالص داخلی است، از برنامه این سازمان برای حمایت از شرکت‌های خصوصی و استارتاپ‌ها به‌منظور جمع‌آوری پسماندهای خشک خبر داد.
عضو هیأت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: وجود جنگل و دریا در کنار هم و چشم‌انداز بی‌بدیل و عرصه‌های دارای خاک حاصلخیز با قابلیت کشاورزی بالا و همچنین از طرفی دسترسی آسان به پایتخت موجب شده تا زمین‌خواران به شمال کشور هجوم بیاورند.

سنگ‌های پیش پای گردشگری

کارشناسان در گفت‌وگو با همشهری، وضعیت نابسامان بازاریابی گردشگری، هدفگذاری روی کشورهای فقیر و موج منفی در سفر به ایران را مهم‌ترین معضلات صنعت گردشگری اعلام کردند
گردشگری
یک ماه پس از خالی بودن صندلی معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی سرانجام حکم معاون جدید گردشگری کشور را امضا و در توییتی اعلام کرد که این‌بار به جای استفاده از چهره‌های سیاسی یک جوان متخصص از بدنه تخصصی معاونت گردشگری را به این سمت برگزیده است.