02
دو شنبه 24 اردیبهشت 1403
شماره 9096
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دیدار خانواده شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده سردار محمدرضا زاهدی اظهار داشتند: با شهادت سردار زاهدی عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد .
ویژه
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیامی، با قدردانی از استقبال گرم مردم قم از دولت و لطف ویژه مراجع‌ عظام تقلید اظهار کرد: این حمایت‌های محبت‌آمیز توان و انگیزه دولت را برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم و حل مشکلات آنان مضاعف خواهد کرد.
دفاتر برخی ازمراجع عظام تقلید از تحریف اخبار دیدار رئیس‌جمهور با مراجع ازسوی بعضی رسانه‌ها انتقاد کردند.
عملکرد وزارت کشور در برگزاری تمام‌الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس موفقیت‌آمیز بود.
ارتباط مستقیم با مردم و تکریم ارباب‌رجوع از راهبردهای قوه قضاییه به‌ حساب می‌آید که با گام‌های مؤثری نیز همراه شده ‌است.

غربی‌ها علیه ائتلاف تهران - مسکو

دولت‌های غربی موج تازه‌ای از فضاسازی‌ها علیه همکاری‌های تهران‌–‌مسکو را در دستورکار قرار داده‌اند
گزارش
رویکردهای مشترک تهران و مسکو در عرصه مناسبات بین‌المللی طی سال‌های اخیر بستر مناسبی به‌منظور توسعه همکاری‌های راهبردی دوجانبه و حتی سه‌جانبه میان ایران، روسیه و چین فراهم کرده‌، موضوعی که بیش ‌از هر چیز هراس محور غربی را به‌دنبال داشته ‌است.

ادامه ابهام‌ها درباره لایحه تعطیلات آخر هفته

با وجود اینکه بررسی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته از دستورکارهای روز یکشنبه دیروز مجلس بود، اما با مصوبه‌ای همراه نشد تا سرنوشت این لایحه جنجالی همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی بماند.
کنکور تشریحی می‌شود؟
عبدالرسول پورعباس، سرپرست سازمان ملی سنجش با اشاره به کنکور‌۱۴۰۴ گفت: ما نه می‌گوییم کنکور تشریحی می‌شود و نه می‌گوییم نمی‌شود؛ بلکه ترکیبی می‌شود.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
X
X