02
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
شماره 9088
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستور کار عبداللهیان در پانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اسلامی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشور، دیروز شنبه در رأس هیأت همراه برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول، پایتخت این کشور ترک کرد.
ویژه
محسن رضایی، عضو مجمع‌تشخیص‌مصلحت نظام با تاکید بر اینکه‌ باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از تفرقه جلوگیری کرد، گفت: وحدت نيروهای‌انقلاب و تلاش‌همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، رمز عبور از تهدیدها و بهره‌برداری از فرصت‌هاست.
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق ع پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع‌مقدس در تهران و برخی شهرها تشییع شد.

حال و هوای انتخاباتی در 15استان

90کاندیدا برای کسب 45کرسی باقیمانده از 290کرسی مجلس تا 8صبح پنجشنبه، 20اردیبهشت به رقابت می‌پردازند
گزارش
تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حالی از بامداد 13اردیبهشت‌ماه آغاز شد که 90کاندیدا برای کسب 45کرسی باقیمانده از 290کرسی مجلس شورای‌اسلامی به رقابت می‌پردازند؛ رقابتی که تا 8صبح پنجشنبه، 20اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

عبور شناور سپاه از خط استوا

شناور «شهید مهدوی» نیروی‌دریایی سپاه مجهز به موشک‌های بردبلند بالستیک و کروز، در جریان ماموریت خود، از مدار صفردرجه زمین عبور کرد و وارد نیم‌کره‌جنوبی زمین شد. این نخستین ماموریت دوربرد دریایی سپاه ازنظر طی مسافت و نوع ماموریت است.
مولدسازی زندان‌های مازاد
دستگاه قضایی در کنار سایر قوا گام‌های مهمی در زمینه تحقق رشد تولید برداشته‌است. محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان‌عالی کشور در این‌باره با اشاره به همکاری قوه قضاییه با دولت برای تحقق رشد تولید، اعلام کرد که املاک معرفی‌شده ازسوی سازمان زندان‌ها در هیأت عالی مولدسازی پذیرفته شده‌اند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
X
X
احمد وحیدی، وزیر کشور در پیامی از تلاش‌های نیروهای امدادی، به‌ویژه هلال‌احمر برای یافتن کودک گمشده گلستانی قدردانی کرد.