02
شنبه 18 فروردین 1403
شماره 9063
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خودداری آمریکا از افشای هشدارها به حمله ایران

یک خبرنگار آمریکایی از ‌جان کربی، سخنگو و هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید پرسید آیا سیا سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا یا جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص حمله ایران به اسرائیل در ۴۸ساعت آینده هشدار داده‌اند؟
ویژه
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در دیدار سفرا و کارداران کشورهای اسلامی گفت: آزادی قدس شریف محوری است که می‌تواند همه مسلمانان را با یکدیگر متحد کند .
تلاش‌های جمهوری‌اسلامی در حمایت از آرمان‌های قدس شریف، ایران را به یکی از اصلی‌ترین حامیان مردم فلسطین تبدیل کرده‌است.
همزمان با آخرین جمعه ‌ماه مبارک رمضان و روز قدس، پیکر پاک شهید محسن صداقت، از شهدای حمله رژیم‌صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، بر دستان راهپیمایان روز جهانی قدس در قم از حرم حضرت فاطمه معصومه س به سمت مصلای قدس تشییع شد.

خروش لشکر قدس

روز جمعه مردم روزه‌دار ایران در بیش‌از 2هزار شهر سراسر کشور خروش ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی برآوردند
گزارش
روز جهانی قدس امسال حال و هوای دیگری داشت و در شرایطی که جنایات و نسل‌کشی رژیم‌صهیونیستی در غزه طی بیش از 6ماه گذشته بی‌وقفه ادامه داشته‌است، در آخرین جمعه‌ماه مبارک رمضان میلیون‌ها نفر از مردم ایران اسلامی، همگام با مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر و پرشورتر از سالیان گذشته، حمایت خود را از مردم فلسطین و آرمان رهایی قدس‌شریف اعلام کنند.
حضور پررنگ دهه نودی‌ها در روز قدس

حضور پررنگ دهه نودی‌ها در روز قدس

امسال حال و هوای روز جهانی قدس به‌دلیل انجام عملیات طوفان الاقصی و شهادت بیش از ۳۳هزار فلسطینی و خروش مردم سراسر جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم‌کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمله چند روز پیش این رژیم به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت 7نفر از مستشاران کشورمان، با سال‌های گذشته‌، تفاوت معنا‌داری داشت.
پرکارترین دولت پس از انقلاب
با وجود افزایش فشارهای اقتصادی خارجی بر ایران، دیپلماسی دولت افق‌های تازه‌ای پیش روی پیشرفت کشور گشوده‌است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای، اعلام کردند که ملت و مقاومت فلسطین کمک‌های جمهوری ‌اسلامی ایران را فراموش نخواهند کرد.