• شنبه 18 فروردین 1403
  • السَّبْت 27 رمضان 1445
  • 2024 Apr 06

کودکان‌کار به خانه برمی‌گردند

گفت‌وگو با محمد امین توکلی‌زاده، معاون شهردار تهران درخصوص راه‌حل‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در پایتخت
کلانشهری مانند تهران با چالش‌های خاص خود روبه‌روست، در کنار مدیریت امور روزمره شهر باید مسائل و آسیب‌های اجتماعی متعددی رفع و رجوع شود تا زندگی در پایتخت برای ساکنان امکان‌پذیر باشد.

خروش لشکر قدس

روز جهانی قدس امسال حال و هوای دیگری داشت و در شرایطی که جنایات و نسل‌کشی رژیم‌صهیونیستی در غزه طی بیش از 6ماه گذشته بی‌وقفه ادامه داشته‌است، در آخرین جمعه‌ماه مبارک رمضان میلیون‌ها نفر از مردم ایران اسلامی، همگام با مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر و پرشورتر از سالیان گذشته، حمایت خود را از مردم فلسطین و آرمان رهایی قدس‌شریف اعلام کنند.

لشکر قدس

امام خمینی رحمه‌الله علیه موضوع «قدس» را محور گفتمان سیاست خارجی انقلاب اسلامی قرار داد؛ مهم‌ترین موضوع جهان اسلام که لبه گفت‌وگو با جهان غرب است و مبنای وحدت درونی جهان اسلام.

پیام‌بر غزه

فرمودند روز قدس امروز با یک خروش بین‌المللی مواجه خواهیم شد. همین هم شد؛ هم ایران و هم دیگر کشورها حتی در دل اروپا و آمریکا. اما این خروش ثمره پیامبر غزه است.

وصله فرش ایرانی جایی دور از ایران

تاجرانی که در ترکیه فرش دستباف معامله می‌کنند، برای رفوی آنها به همکاران علی‌آقا پول خوبی می‌دهند.

درخشش جهانی زاهدان در نجات کودکان

4 دانشگاه علوم‌پزشکی کشور از سوی یونیسف در جمع 30 مرکز موفق در کاهش مرگ‌ومیر نوزادان قرار گرفتند؛ رشت، تبریز، تهران و زاهدان. این مراکز در سال 2023 میلادی جزو مراکز معتبر ارائه‌دهنده خدمات فوق‌تخصصی به نوزادان و ارائه‌کننده مدل موفق مراقبت از نوزادان در جهان معرفی شدند.