02
سه شنبه 3 بهمن 1402
شماره 9010
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پاسخ به جنایات رژیم‌صهیونیستی به روش ایران

دیپلماسی
نشست خبری ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه دیروز دوشنبه با حضور خبرنگاران و رسانه‌ها برگزار شد.
ویژه
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه بر اساس اعلام شورای ‌نگهبان، ۱۰۱۴ نفر دیگر در این شورا تأیید صلاحیت شده‌اند، گفت: با احتساب این هزار و14نفر به اضافه ۱۱هزار و19نفری که هیأت نظارت مرکزی درباره آنان اعلام نظر کرده بود.
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در نشست شورای‌عالی این قوه با اشاره به دستگیری تعداد زیادی از مشارکت‌کنندگان، معاونان و عناصر پشتیبان جنایت 13دی کرمان، به دادستان‌های مربوطه دستور داد هرچه زودتر پرونده‌ دستگیرشدگان را تکمیل و به آنها رسیدگی کنند.
دیدار سالانه وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم تهران با امیر حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش روز دوشنبه در ستاد آجا برگزار شد.

وزارتخانه‌ها زیرذره‌بین گشت ارشاد

استمرار نظارت ستادی رئیس‌جمهور بر دستگاه‌های اجرایی گام مهمی در مسیر تحقق وعده «گشت ارشاد مدیران» به‌حساب می‌آید
گزارش
رئیس‌جمهور روز دوشنبه در وزارت ورزش و جوانان حضور یافت و به ترسیم کلان‌ راهبردهای پیش‌روی این وزارتخانه پرداخت؛ بازدیدی که درعین‌حال گام دیگری در مسیر تحقق وعده «گشت ارشاد مدیران» به‌ حساب می‌آید. راه‌اندازی «گشت ارشاد مدیران» یکی از مهم‌ترین وعده‌های سیدابراهیم رئیسی در کوران رقابت‌های انتخاباتی خردادماه1400 بود؛ وعده‌ای که استمرار پیگیرانه نظارت‌های ستادی از سوی رئیس دولت ‌سیزدهم ازجمله نمودهای آن به ‌شمار می‌رود.
رئیس‌جمهور فردا به ترکیه می‌رود

رئیس‌جمهور فردا به ترکیه می‌رود

رئیس‌جمهور روز چهارشنبه فردا به دعوت همتای ترکیه‌ای خود و درجریان سفر رسمی، در صدر یک هیأت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به ترکیه می‌رود؛ سفری که قرار بود ۱۵دی‌ماه انجام شود، اما به‌دلیل وقوع جنایت تروریستی در کرمان به تعویق افتاد.
گام تازه برای جذب نخبگان
براساس اعلام بنیاد ملی نخبگان، سومین فراخوان جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی اعلام شده‌است.
وام خوداشتغالی سربازان در سال آینده افزایش می‌یابد. سردار علی عبداللهی، معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: سال‌گذشته 2هزارمیلیارد تومان وام خوداشتغالی به سربازان مهارت‌آموخته اعطا شدکه این وام در سال آینده به 5هزارمیلیارد تومان افزایش می‌یابد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
وزرای خارجه ایران و پاکستان توافق کردند سفرای 2 کشور تا ششم بهمن به محل کار خود بازگردند.