• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 25 مهر 1398
کد مطلب : 85749
+
-

جنایت برای نجات دختر عمه

جنایت برای نجات دختر عمه

جوان 19ساله افغان وقتی پای درد دل‌های دخترعمه‌اش نشست و شنید که او با شوهرش اختلافات زیادی دارد تصمیم به جنایت گرفت. به گزارش همشهری، صبح پنجشنبه گذشته مردی 41ساله که در اتاقک سرایداری ساختمانی مسکونی در شمال تهران مشغول به کار بود به قتل رسید و در بررسی‌ها مشخص شد که وی از سوی فردی آشنا خفه شده است.  همسر وی که اختلافات زیادی با شوهرش داشت به‌عنوان مظنون بازداشت شد تا اینکه تیم جنایی در جریان پرس و جو از همسایه‌ها دریافت که این زن 33ساله به نام صفیه به همسرش خیانت می‌کند. همسایه این زن می‌گفت که صفیه با مردی افغان که در نزدیکی محل زندگی‌شان کار می‌کند ارتباط دارد اما هیچ سرنخی از این مرد نبود.  مأموران درگام بعدی چند تبعه افغانستان را که در نزدیکی خانه مقتول کار می‌کردند بازداشت کردند. یکی از آنها مردی بود به نام علی احمد که بعدا مشخص شد پسردایی همسر مقتول است و با این زن  ارتباط پنهانی دارد. 
همسر مقتول وقتی از بازداشت علی‌احمد باخبر شد، اعتراف کرد:‌ من و پسردایی‌ام هر ازگاهی با هم صحبت می‌کردیم. من از مشکلات زندگی‌ام به او می‌گفتم و علی احمد وقتی از وضعیت زندگی من آگاه شد ابراز ناراحتی کرد. می‌گفت شوهرت سد راه خوشبختی توست و باید از او  جدا شوی اما وقتی ماجرای طلاق را با همسرم در میان گذاشتم او مخالفت کرد. شب حادثه علی‌احمد از من خواست به همراه بچه‌ها به خانه پدری‌ام بروم.چون شوهرم سرایدار ساختمان بود نمی‌توانست همراه ما بیاید، به همین دلیل من تنها رفتم. صبح بود که فهمیدم شوهرم فوت شده است. من خبر نداشتم که علی‌احمد شوهرم را به قتل رسانده است.
با وجود اینکه همسر مقتول راز ارتباط پنهانی‌اش را فاش کرده بود اما علی احمد منکر ارتباط با او و قتل شد. بازجویی از او ادامه داشت تا اینکه وی  قفل سکوت را شکست و به قتل اقرار کرد. وی گفت: با توجه به احساس مسئولیت و دلسوزی زیادی که نسبت به زندگی صفیه (همسر مقتول) پیدا کرده بودم تصمیم به قتل همسرش گرفتم؛ چون پای درد‌دل‌های او نشسته بودم و می‌دانستم با همسرش به‌شدت اختلاف دارد. شب 17مهرماه بود که با یک جعبه شیرینی به دیدن مقتول رفتم؛ درحالی‌که خبر داشتم صفیه به همراه فرزندانش به خانه پدری‌اش رفته است. آن شب با روسری، شوهر دخترعمه‌ام را خفه کردم و روز حادثه درحالی‌که ترسیده و به مقابل خانه دخترعمه‌ام رفته بودم تا سرو گوشی آب بدهم، گیر افتادم.
در همین حال سرهنگ علی گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در این خصوص گفت: متهم به قتل پس از اعتراف به جنایت با دستور قاضی جنایی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید