• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 73024
+
-

۱۳ روستای گمبوعه آب ندارند

گمبوعه از توابع شهرستان حمیدیه خوزستان است که 13 روستای آن با تانکر آب‌رسانی می‌شوند و بقیه مشکل قطعی و افت فشار آب دارند

۱۳ روستای گمبوعه آب ندارند

رئیس شورای بخش گمبوعه (از توابع شهرستان حمیدیه) با بیان این‌که ۱۳ روستای این بخش آب ندارند، گفت: به این روستاها با تانکرهای سیار آب‌رسانی می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «صادق عیاشی» اظهار کرد: روستا‌های ازرگ، کوهه یک، کوهه ۲، فرسیه، گبیر زهیر و ملیحه یک، ملیحه ۲، حریجه، شهید علی براجعه، شرطاق یک، شرطاق ۲، بیت فریح و روستای امامزاده سیدشریف دچار بحران بی‌آبی هستند.

وی افزود: تاسیسات ایستگاه تقویت فشار روستای دهلیز ۲ با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه برای رساندن آب شرب به روستا‌های پایین‌دست بخش گمبوعه تاسیس شده است. عیاشی گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی به دلیل تامین نشدن اعتبار نتوانست به تعهدات خود عمل کند و اکنون روستا‌های نام‌برده آب شرب خود را از طریق چاه و به وسیله تانکر تامین می‌کنند و از آنجا که تعداد روستا‌ها زیاد است، یک تانکر کفایت نمی‌کند.

وی ادامه داد: بقیه روستا‌های بخش گمبوعه هم بی‌مشکل نیستند و با قطعی و افت فشار آب مواجه هستند و مسئولانی که با مصاحبه در رسانه و ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی مدعی می‌شوند در روستا‌های بخش گمبوعه آب وجود دارد، ادعایشان کذب است. رئیس شورای بخش گمبوعه بیان کرد: با وجود اعتبارات در آبفار شهرستان، کندی کار در پروژه آب‌رسانی به حدی است که تا ۲ سال دیگر هم تمام نمی‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید