• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 73057
+
-

مرکز آنژیوگرافی ایلام ۷۰ درصد پیشرفت دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: احداث مرکز آنژیوگرافی بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. «فیروز بالاوندی» در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: با احداث، تکمیل و تجهیز مرکز آنژیوگرافی و اتاق عمل قلب باز در ایلام، بیماران قلبی دیگر مجبور نخواهند بود که برای دریافت خدمات درمانی مربوط به استان‌های همجوار و مرکز کشور سفر کنند.

وی افزود: حضور متخصصان قلب در استان ظرفیت و سرمایه‌ای بزرگ برای دانشگاه علوم پزشکی و مردم شریف است و قطعا با بهره‌برداری از مرکز آنژیوگرافی و اتاق عمل قلب باز، میزان رضایت مردم و بیماران قلبی استان از ارائه خدمات تخصصی ارتقا پیدا خواهد کرد.

بالاوندی گفت: مرکز آنژیوگرافی بیمارستان شهید مصطفی خمینی در مساحت ۳۵۰ متر‌ مربع با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال در دست ساخت است و در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی ادامه داد: بخش اتاق عمل جراحی قلب باز این بیمارستان هم با مساحت ۲۳۰ متر‌ مربع ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مرکز آنژیوگرافی و بخش جراحی قلب باز تا پایان سال جاری به خدمات‌دهی به مردم استان خواهد پرداخت.

این خبر را به اشتراک بگذارید