• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71110
+
-

33 پروژه عمرانی کامیاران در اولویت تکمیل

عمران
33 پروژه عمرانی کامیاران در اولویت تکمیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد راه‌های روستای کامیاران آسفالت است و یکی از اولویت‌های شورای توسعه و برنامه‌ریزی، بالا بردن این میانگین است. 

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، «بهرام نصرالهی‌زاده» در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان که با محوریت کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۳۳ پروژه عمرانی شهرستان کامیاران برای اتمام در سال جاری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. وی افزود: مهم‌ترین این پروژه‌ها طرح توسعه باغ‌ها به وسعت 8 هزار هکتار، آبرسانی به شهر کامیاران از سد گاوشان، گردشگری با محوریت تقویت و بهسازی زیرساخت‌های پالنگان و چندین پروژه بهداشتی، آموزش و خدماتی است.  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان هدف این جلسه را اولویت‌بندی برای اجرای پروژه‌های کامیاران عنوان کرد و ادامه داد: در سال‌های گذشته کلنگ‌زنی‌های بدون پشتوانه زیادی انجام شده و اکنون باید مهم‌ترین آنها را انتخاب و به سرانجام برسانیم.

فرماندار شهرستان کامیاران نیز در این جلسه به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه‌های کشاورزی، باغداری و گردشگری اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم با احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کامیاران، خدمات‌رسانی بهتری به مردم این شهرستان داده شود.  «مسعود الماسی» بیان کرد: آسفالت، بهسازی، احداث پیست دوچرخه و ایجاد مبلمان شهری در یکی از خیابان‌های اصلی شهر کامیاران از اقداماتی است که در این شهر در حال انجام است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید