• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 18 آذر 1397
کد مطلب : 40154
+
-

تاج؛ نامزد پست کفاشیان!

تاج؛ نامزد پست کفاشیان!

در روزهایی که فوتبال ایران درگیر ماجرای مدیران بازنشسته شده و هر روز اخبار متناقضی درباره فدراسیون فوتبال منتشر می‌شود، مهدی تاج برای پست نایب‌رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا و جانشینی علی کفاشیان در این سمت نامزد شده است. به گزارش مهر، انتخابات دوره بعدی کنفدراسیون فوتبال آسیا 
(۲۰23- ۲۰19) فروردین‌‌ماه سال۹۸ در مالزی برگزار خواهد شد. AFC روز گذشته لیست نامزدهای این انتخابات در بخش‌های مختلف را منتشر کرد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در 2بخش کاندیدا شده است. نخستین بخش، نایب‌رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آسیای مرکزی است. در آسیای مرکزی، علاوه بر مهدی تاج، سلطانوف از قرقیزستان هم کاندیدا شده است. هم‌اکنون علی کفاشیان، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران یکی از نایب‌رئیسان AFC است. تاج همچنین در بخش اعضای شورای فیفا هم نام‌نویسی کرده است. در این قسمت ۹نفر کاندیدا شده‌اند که درنهایت ۶نفر انتخاب خواهند شد. این در شرایطی است که وضعیت فدراسیون فوتبال ایران و مهدی تاج به‌خاطر قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هنوز مشخص نیست و احتمالا رئیس فدراسیون فوتبال ایران بعد از جام‌ملت‌ها از سمتش کناره‌گیری خواهد کرد. برای ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا هم شیخ‌سلمان از بحرین، سعود المهندی از قطر و محمد الرمیثی از امارات کاندیدا شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید