• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 18 آذر 1397
کد مطلب : 40157
+
-

پدیده، فینال اصفهان را حساس‌تر کرد

پرسپولیس امروز در حساس‌ترین دیدار نیم فصل به مصاف سپاهان خواهد رفت. سرخپوشان در شرایطی پا به اصفهان خواهند گذاشت که تنها 2امتیاز با رقیب اصفهانی خود فاصله دارند و درصورت پیروزی برابر حریف می‌توانند بعد از مدت‌ها به صدر جدول برسند. این در حالی است که پدیده دیگر حریف سرخپوشان در صدر جدول با تساوی برابر ماشین‌سازی‌ این فرصت را به سرخپوشان و البته سپاهان داد تا با خیال راحت‌تری به قهرمانی نیم‌فصل فکر کنند. سرمربی سرخپوشان در آخرین تمرین سرخپوشان پیش از سفر به اصفهان به بازیکنان خود گفت: «می‌دانم که با مشکلات زیادی به اینجا رسیده‌اید اما تنها 2بازی تا پایان فصل مانده و بعد از آن می‌توانید استراحت کنید. با توجه به تساوی پدیده حالا قهرمانی در نیم‌فصل در دست شماست. ما می‌توانیم در بازی سپاهان پیروز شویم به قهرمانی نیم‌فصل فکر کنیم. فقط از شما می‌خواهم که در این بازی تمرکز خودتان را از دست ندهید و دستورات تاکتیکی را به خوبی در زمین اجرا کنید».
    ماموران مهار کناره‌ها رسیدند
برانکو در 2 بازی گذشته تیمش برابر ماشین‌سازی‌ و ذوب‌آهن، 2بازیکن ثابت این روزهای خودش را در دفاع راست و چپ در اختیار نداشت. بعد از مصدومیت انصاری در دفاع چپ و ماهینی در دفاع راست سرمربی پرسپولیس از شایان مصلح و سیامک نعمتی در کناره‌ها استفاده کرد. اما مصدومیت بدموقع این‌دو بازیکن در بازی برابر تراکتور باعث شد تا سرمربی پرسپولیس در این دوبازی از ربیع‌خواه و آدام همتی استفاده کند. حالا اما بهترین خبر برای برانکو بازگشت مصلح و نعمتی از مصدومیت است و سرمربی سرخپوشان می‌تواند در جدال با بال‌های قدرتمند سپاهان و به‌خصوص ایرانپوریان و سعید آقایی از این‌دو بازیکن تخصصی خود استفاده کند.
    برانکو نمی‌خواهد دفاع کند
سرمربی پرسپولیس برای بازی برابر سپاهان از بیرانوند درون دروازه استفاده خواهد کرد و از سیدجلال حسینی، شجاع، سیامک نعمتی و شایان مصلح در خط دفاعی استفاده خواهد کرد و کمال، نوراللهی، عالیشاه و رسن خط هافبک پرسپولیس را تشکیل خواهند داد و در خط حمله هم مانند همیشه علیپور و منشا بازی خواهند کرد. سرمربی پرسپولیس با توجه به قدرت زردپوشان نمی‌خواهد دست به دفاع مطلق بزند و به همین دلیل ترکیب تیم خود را به‌صورت لوزی به میدان خواهد فرستاد.
    آماده‌باش به آدام 
یکی از بازیکنانی که در بازی برابر سپاهان کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد آدام همتی است. البته برانکو در تمرینات گذشته در دفاع راست به تناوب از این بازیکن استفاده کرده است. با توجه به قدرت سیامک نعمتی در خط حمله، برانکو قصد دارد تا درصورت نیاز در اواسط بازی از آدام در پست دفاع راست استفاده کند و نعمتی را جلو ببرد تا قدرت هجومی تیمش افزایش یابد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید