• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 18 آذر 1397
کد مطلب : 40158
+
-

در استقلال همه تحت فشار هستند

فرشید باقری بعد از تعطیلات لیگ برتر به ستاره تیمش تبدیل شده است؛ جایی که در 2 بازی اخیر آبی‌ها موفق شده 3 گل بزند و به همراه وریا غفوری بهترین گلزن این تیم باشد. اما هافبک استقلال در بازی برابر سپیدرود موفق شد 2گل بزند و یک پاس گل بدهد تا ثابت کند که هم‌اکنون یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیمش است.
باقری در گفت‌وگو با سایت باشگاه درباره بازی در پست هافبک نفوذی گفت: «من در بازی استقلال خوزستان، صنعت نفت و سپیدرود به‌عنوان هافبک نفوذی پشت مهاجم بازی می‌کنم و این فرصت را دارم که بیشتر در حملات شرکت کنم. البته زمانی که آقای ساکت الهامی سرمربی من بود و در لیگ یک بازی می‌کردم، در پست هافبک نفوذی بازی کرده بودم اما در این چندسال که به لیگ برتر آمده بودم، در پست هافبک دفاعی بازی می‌کردم و شاید کم کم داشتم بازی در پست هافبک نفوذی را فراموش می‌کردم. ضمن اینکه بازی در این پست به درخواست خود آقای شفر بود. ایشان می‌خواستند سبک بازی تیم را عوض کنند و من در پست هافبک نفوذی به میدان رفتم. فعلا که حضور در این پست به مذاق من خوش آمده‌ و فکر می‌کنم خوب بازی کرده‌ام. امیدوارم از اینجا به بعد هم بازی برای من در این پست خوب باشد و بتوانم مثمرثمر باشم.»
این هافبک تیم استقلال درباره اینکه به‌تازگی در شوتزنی تبحر پیدا کرده است، بیان داشت: «راستش را بخواهید در این مدت ذهنیت من کمی تغییر کرده است مخصوصا اینکه هر روز با آقای بیژن طاهری تمرین اختصاصی شوت‌زدن می‌کنم. نگرش من عوض شده ‌و بیشتر از قبل دوست دارم در بازی شوت بزنم.»
وی ادامه داد: «مهدی رحمتی و فرشید باقری ندارد؛ در استقلال همه تحت‌فشار هستند و همه در روزهای اول حضورشان فشار زیادی را تحمل می‌کنند. همین الان ببینید که محمد دانشگر چه روزهای سختی را پشت سر گذاشت و البته مرتضی تبریزی که الان تحت‌فشار قرار گرفته است. این چیزی است که برای تمام بازیکنان وجود دارد و وقتی در استقلال بازی می‌کنی، باید روزهای اولیه را با موفقیت پشت‌سر بگذاری و زیرفشار دوام بیاوری تا بتوانی کم‌کم جا بیفتی.»
باقری درباره اینکه قبول داری که به‌خاطر نتایج اول فصل خیلی‌ها اعتمادشان را به شفر از دست داده بودند؟ گفت: «من قبلا جواب شما را به شکل دیگر داده بودم. وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد، به همه انتقاد می‌شود؛ از من بازیکن گرفته تا سرمربی، چراکه هواداران در استقلال فقط از تو موفقیت می‌خواهند. ما در اول فصل بازیکنان زیادی از دست دادیم و دیگر کسی نمی‌گفت که هماهنگی این بازیکنان زمان می‌برد. ما در اصل اول فصل را از دست دادیم. اما حالا شرایط کاملا تغییر کرده است و بازیکنان جدید سیستم سرمربی را یاد گرفته‌اند و به آن هارمونی که برای موفقیت لازم است، رسیده‌ایم.»
وی درخصوص شادی بازیکنان استقلال بعداز گلزنی جابر انصاری گفت: «شاید خیلی‌ها ندانند ولی جابر فوتبالیست با‌کیفیتی است که در این مدت فشار زیادی را تحمل کرد و مورد بی‌مهری هواداران قرار گرفت. برای جابر همه از ته قلب خوشحال بودیم و بسیار امیدوارم که این گل آغاز درخشش‌های این بازیکن باشد.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید