• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 24 خرداد 1397
کد مطلب : 19756
+
-

اعلام تدارک ترافیکی نماز عیدفطر در تهران

همزمان با برگزاری مراسم نماز عید فطر در مصلای تهران  پلیس راهور ممنوعیت‌ها و محدودیت‌هایی برای آمد و شد در منطقه عباس آباد تهران درنظر گرفته است. این موارد شامل ممنوعیت‌ تردد در حریم مصلی، ممنوعیت توقف از امشب و تعیین مسیرهای 10گانه تردد تاکسی‌های ون می‌شود.

به گزارش همشهری آنگونه که سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این‌باره اعلام کرده، نخستین محدودیت‌ها مربوط به تردد وسایل نقلیه در حریم مصلی است که در این زمینه، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۴ صبح روز عیدفطر در خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهروردی به سمت غرب تا خیابان قائم‌مقام فراهانی، خیابان شهید علی‌اکبری از خیابان شهید مطهری به سمت شمال تا خیابان شهید بهشتی، خیابان میرعماد از خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی و خیابان پاکستان در ضلع غربی مصلای امام خمینی(ره) ممنوع خواهد بود.

بخش دیگر از محدودیت‌ها مربوط به توقف کلیه وسایط نقلیه در برخی محدوده‌هاست. در این‌باره از ساعت ۲۴ امشب طول بزرگراه مدرس از میدان هفت تیر تا حقانی در هر دو مسیر، طول بزرگراه رسالت از بزرگراه آفریقا تا پل سیدخندان در هر دو مسیر، طول خیابان شهید قنبرزاده در حدفاصل بزرگراه رسالت تا خیابان شهید بهشتی در هر دو مسیر و طول خیابان شهید بهشتی از میدان تختی تا خیابان قائم‌مقام فراهانی، توقف وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

درهمین راستا پلیس به افرادی که خودروی‌شان در این محدوده متوقف است، توصیه کرده نسبت به جابه‌جایی خودروی خود از این معابر اقدام کنند. محل استقرار تاکسی‌های ون، ویژه جابه‌جایی گمشدگان در پارکینگ لجستیک ارتش واقع در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح است. همچنین محل‌های پیش‌بینی شده جهت توقف موتورسیکلت‌های نمازگزاران شامل طول خیابان‌های هویزه و خرمشهر در ضلع شرقی مصلی، حد فاصل صابونچی و شهید قنبرزاده است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :