• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 24 خرداد 1397
کد مطلب : 19754
+
-

جام رمضان به «آتش‌نشانی» و «منابع انسانی» رسید

مسابقات فوتسال شهرداری در 2سطح کارکنان و مدیران برگزار شد

سلامت
جام رمضان به «آتش‌نشانی» و «منابع انسانی» رسید

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال شهرداری تهران جام رمضان در 2رده مدیران وکارکنان توسط اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی در سالن ورزشی شهرداری منطقه11 برگزار شد.

 این مراسم با حضور محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، شیخ معاون توسعه منابع انسانی، شجاع‌پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی، مدیح مدیرکل محترم رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی، حسنی سرپرست سازمان ورزش و تنی چند از مدیران ارشد شهرداری تهران و با استقبال بسیار زیاد طرفداران ورزش برگزار شد.

همچنین تنی چند از چهره‌های سرشناس ورزش فوتبال ازجمله جواد نکونام، مهدی امیرآبادی، رضا حسن‌زاده، بهنام ابوالقاسم‌پور، محمد مومنی، حسن خان‌محمدی و رضا جباری در مراسم اختتامیه حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم مدیح، مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی ضمن خوشامدگویی به افراد حاضر در مراسم، گفت: این دوره بسیار متفاوت از سایر دوره‌ها برگزار شد و ما شاهد برتری مسابقات جام امسال هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی نسبت به سال‌های گذشته بودیم.

در ادامه شیخ، معاون توسعه منابع انسانی گفت: همواره تلاش ما این بوده که فعالیت‌های ورزشی را در راستای سلامت جسمی و نشاط روحی کارکنان با جدیت دنبال کنیم تا کارکنانی سالم و بانشاط داشته باشیم. در بخش دیگری از این مراسم محسن هاشمی، ریاست شورای اسلامی شهر تهران طی سخنانی ضمن تجلیل از دست‌اندرکاران، تیم‌ها و نفرات برتر به اهمیت نقش ورزش در سلامت اداری اشاره کرد و گفت: اعتلای شادابی و سلامتی نظام اداری با ورزش‌های همگانی موجب بهره‌وری و افزایش راندمان کاری می‌شود.

به گزارش همشهری، این دوره مسابقات با انجام بازی در مرحله فینال در رده‌های کارکنان بین 2تیم آتش‌نشانی و شرکت مترو و در رده مدیران بین 2تیم معاونت توسعه منابع انسانی و شهرداری منطقه20 برگزار شد و تیم‌های آتش‌نشانی در رده کارکنان و معاونت توسعه منابع انسانی در رده مدیران به مقام قهرمانی رسیدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید