• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
پنج شنبه 24 خرداد 1397
کد مطلب : 19749
+
-

کافه مجلس

حالا که جمشید بسم‌الله نیست
مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت ارز، گفت: زمانی می‌گفتند در چهارراه استانبول یک جمشید بسم‌الله بوده که باعث افزایش قیمت ارز می‌شد، اکنون این جمشید بسم‌الله‌ها نیستند پس چرا وضعیت اقتصادی اسفبار است؟

هزینه‌های اضافی در مجلس
ناصر موسوی لارگانی، نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به هزینه 26میلیون تومانی یک دستشویی در مجلس به خبرگزاری ایلنا گفت: این هزینه‌ها از جیب مردم نیست که مردم بتوانند به آن معترض باشند. هزینه‌ها از بودجه‌ای است که برای مجلس مصوب شده است. او در عین حال افزوده «نه فقط در بحث سرویس‌های بهداشتی‌، بلکه بسیاری از هزینه‌های دیگری که در مجلس در حال انجام است، خلاف شرع و قانون و ظلم است. نباید این حجم از هزینه اضافی در مجلس شورای اسلامی کشور وجود داشته باشد. هزینه‌هایی مثل گیت‌های اضافی که در مجلس طراحی شده، یا به‌عنوان مثال من 3دوره است که در مجلس هستم و در این 3دوره فقط نمازخانه مجلس 3بار تغییر کرده است، اتاقک‌هایی را که کارمندان استفاده می‌کردند با هزینه‌های سنگین پنل‌بندی کرده بودند و با نئوپان جدا‌سازی‌ شده بود که بعد دوباره آنها را جمع کردند.» 

تذکر 72نماینده به رئیس‌جمهور به‌خاطر پول ملی
مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا به اتفاق 71نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور طی تذکری که در نشست علنی دیروز مجلس قرائت شد، درباره کاهش ارزش پول ملی در طول 3سال گذشته تذکر دادند و عنوان کردند که ارزش پول کشور در 3سال قبل 2.5برابر زمان فعلی بوده‌است.

این خبر را به اشتراک بگذارید