• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 24 خرداد 1397
کد مطلب : 19716
+
-

گل‌محمدی: ایران می‌تواند شگفتی‌ساز شود

گل‌محمدی: ایران می‌تواند شگفتی‌ساز شود

تیم‌ملی ایران جمعه در اولین دیدار خود در جام‌جهانی به مصاف مراکش خواهد رفت. این پنجمین حضور ایران در جام‌جهانی است و ملی‌پوشان ایران امیدوار هستند که بتوانند در این بازی به پیروزی برسند تا شاید برای اولین‌بار شانس صعود از گروه خود را داشته باشند.
یحیی گل‌محمدی، بازیکن سابق تیم‌ملی که سابقه گلزنی در جام‌جهانی2006 را هم دارد به موفقیت ایران در این بازی کاملا امیدوار است. او در خصوص دیدار ایران مقابل مراکش به همشهری گفت: «به هرحال جام‌جهانی حال و هوای خاص خودش را دارد و کاملا بازی‌های متفاوتی است. ایران در گروه سختی قرار دارد و تمام حریفان ایران مدعی هستند اما امیدوارم با تیم خوبی که داریم بتوانیم در جام‌جهانی بازی‌های خوبی انجام دهیم و مطمئنا این اتفاق هم خواهد افتاد.» مدافع ایران در جام‌جهانی2006 در خصوص خط دفاعی حال حاضر تیم‌ملی گفت: «به هر حال شرایط دفاعی تیم‌ملی بسیار خوب است. من این موضوع را قبلا هم گفته‌ام که کی‌روش سبک جدیدی را در فوتبال ایران اجرا کرده است. من خودم به‌شخصه از سبک دفاعی کی‌روش برای تیم‌هایم الگوبرداری می‌کنم. کی‌روش بر خلاف خیلی از مربیان به تیم برنده خود دست می‌زند و حتی در دو بازی با 4تغییر بازی می‌کند و این باعث می‌شود بازیکنان همیشه برای ترکیب با هم رقابت کنند و این بسیار خوب است.»
گل‌محمدی در خصوص جام‌جهانی2006 و گلزنی خودش مقابل مکزیک گفت: «سال2006 تیم بسیار خوبی داشتیم اما در آن جام‌جهانی فشار روی تیم خیلی زیاد بود. از طرفی بازیکنان زیادی در تیم‌ملی مصدوم بودند و همین موضوع باعث شد نتوانیم نتایج خوبی بگیریم. به نظرم اگر این مصدومیت‌ها نبود می‌توانستیم از گروه خودمان صعود کنیم. ما روی ضربه ایستگاهی خیلی تمرین کرده بودیم و به همین دلیل روی همین ضربات ایستگاهی توانستم گلزنی کنم. هرچند که این گل با شکست ایران همراه شد و مانند گلی که به ایرلند زدم طعم تلخی برای من داشت.»

این خبر را به اشتراک بگذارید