• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 7 خرداد 1402
کد مطلب : 193016
+
-

انتقال رایگان بازیکن 160میلیونی

آسنسیو پیشنهاد رئال‌مادرید را برای تمدید نپذیرفت

انتقال رایگان بازیکن 160میلیونی

مارکو آسنسیو سرانجام به این نتیجه رسید که در رئال‌مادرید نماند. او چند سال پیش پیشنهادی 160میلیون یورویی از لیورپول داشت اما پرس آن را رد کرد و حالا در پایان فصل می‌تواند رایگان به تیمی دیگر برود. چند باشگاه لیگ برتری، میلان و پاری‌سن‌ژرمن او را می‌خواهند. اگر مسی پاریس را ترک کند که احتمالا می‌کند، آسنسیو می‌تواند جای او را در ترکیب پی‌اس‌جی بگیرد. خود این بازیکن دوست دارد پشت مهاجم بازی کند نه وینگر. اما پیش از آن دوست دارد به تیمی برود که جایگاهش را در ترکیب ثابت تضمین می‌کند. او می‌خواهد خوشحال باشد و این جز با بازی‌کردن مداوم برایش به‌دست نمی‌آید. یورو2024 هم در پیش است و اگر آسنسیو حضور در این رقابت‌ها را می‌خواهد، باید بازیکن فیکس تیم باشگاهی‌اش باشد.
موندو دپورتیوو، روزنامه هوادار بارسلونا گزارش داده که بارسا هنوز به این بازیکن علاقه دارد اما مشکلاتی وجود دارد. ژاوی این بازیکن را مناسب سبک بارسلونا می‌داند و به بهبود کیفیت تیم کمک می‌کند اما فعلا باشگاه ترجیح می‌دهد از جنگ با رئال‌مادرید جلوگیری کند، به‌خصوص که رئال توانایی مالی زیادی برای پاسخگویی دارد. مشکل دیگر این است که آسنسیو چند ‌ماه پیش و پس از گلزنی در ال‌کلاسیکو مقابل هواداران بارسلونا لوگوی رئال را روی پیراهنش بوسید و نشان داد نمی‌خواهد خیانت کند. البته گل او توسط کمک‌داور ویدئویی مردود اعلام شد. تنها چیزی که روشن شده این است که مارکو آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد رئال‌مادرید را رد کرده و در پایان فصل به‌صورت آزاد کهکشانی‌ها را ترک خواهد کرد. شایعات از احتمال انتقال این بازیکن 27ساله به پاریس حکایت دارند. براساس گزارش‌ شبکه تلویزیونی «ESPN» آسنسیو در حال انجام مذاکرات سطح پیشرفته‌ای با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به‌منظور پیوستن به این تیم است. رابطه خوب بین ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های آسنسیو با کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پیشرفت این مذاکرات نقش کلیدی داشته است. آسنسیو در ۲۸۵بازی برای رئال، ۶۱گل و ۳۲پاس گل را به نام خود به ثبت رساند و ۱۷جام قهرمانی را بالای سر برد.
با جدایی این بازیکن، باشگاه رئال‌مادرید عملیات خرید هری کین را احتمالا سرعت می‌بخشد. ماریانو دیاس هم قراردادش تمام‌شده و ادن آزار هم که بازی نمی‌کند، بنابراین در خط حمله کمبود بازیکن وجود خواهد داشت. رئال ترجیح می‌دهد خوسلو را از اسپانیول بگیرد که گزینه ارزان‌تری نسبت به هری کین است اما چیزی که قطعی شده، خرید یک مهاجم یا وینگر در تابستان است.
گفته می‌شود رئال برای پر کردن جای خالی آسنسیو اقدام به بازگرداندن براهیم دیاس خواهد کرد. براهیم 2فصل به‌صورت قرضی در آث‌میلان بازی کرده است و می‌تواند در همان پست آسنسیو به‌عنوان بازیکن ذخیره بازی کند. خودش دوست دارد در میلان بماند و بیشتر بازی کند اما شاید برای پرکردن سهمیه اسپانیایی، رئال او را برگرداند.
تنها مشکل این است که خریدن دیاس جذب هالند در 2024 را کاملا منتفی می‌کند. رئال از وکلای بازیکن نروژی در مورد بند خروج پرسیده و می‌داند که چنین بندی وجود دارد. هالند به رئال علاقه دارد و این حرف بزرگی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید