• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 7 خرداد 1402
کد مطلب : 193010
+
-

خروج کینگ هری

با توجه به تنها یک سال باقیمانده از قرارداد کین، کاپیتان تاتنهام فروخته می‌شود

خروج کینگ هری

یک بمب نقل‌وانتقالاتی در راه است. تابستان 2سال قبل گواردیولا تلاش زیادی برای خرید هری کین کرد اما پیشنهاد 150میلیون پوندی سیتی از سوی تاتنهام رد شد. حالا در فاصله یک سال تا پایان قرارداد کاپیتان، به‌نظر می‌رسد چاره‌ای جز فروش او وجود نداشته باشد. مشکل اینجاست که منچستریونایتد برای استخدام این مهاجم بزرگ جدی‌تر از همه باشگاه‌های دیگر است. بایرن‌مونیخ در زمستان دنبال کین بود اما قیمت بالای او و همچنین 30سال سن این بازیکن مانع بزرگی بود. دنیل لوی که قبلا چندبار با رئال‌مادرید بر سر فروش گرت بیل و مودریچ همکاری کرده بود، با این باشگاه اسپانیایی وارد مذاکره شد و تلاش کرد فلورنتینو پرس را متقاعد کند تا این انگلیسی را به برنابئو ببرد. دلیل این اصرار این است که لوی نمی‌خواهد کین در تیمی انگلیسی بازی کند. او برای مشتریان انگلیسی هری کین بالای 100میلیون پوند قیمت تعیین کرده اما برای رئال یا مشتریان خارجی تخفیف 70درصدی قائل شده است. رئال‌مادرید بدش نمی‌آید این بازیکن را که سبک بازی‌اش شبیه کریم بنزماست به خدمت بگیرد. کریم در این فصل بازی‌های زیادی را به‌دلیل خستگی عضلانی یا مصدومیت از دست داد. شاید آنچلوتی بتواند راهی پیدا کند تا کین و کریم همزمان در کنار هم بازی کنند. پیشنهاد رئال پرداخت 30میلیون یورو به‌علاوه ادن آزار است. آنها با این اقدام هم از شر آزار رها می‌شوند و هم یک گلزن و گلساز قهار را با هزینه‌ای پایین استخدام می‌کنند.
بایرن‌مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن دیگر مشتریان خارجی کین هستند. دستمزد بالای او یکی از موانع پا پیش گذاشتن مشتریان بیشتر است. آس در خبری جدید  نوشته رئال‌مادرید در حال بررسی گزینه‌های خرید در خط حمله (مهاجم نوک) در تابستان پیش‌رو است. مدیران رئال بین خرید ارزان(شاید خوسلو) یا سرمایه‌گذاری روی یک بازیکن نامدار مردد هستند. اگر قرار به گزینه دوم باشد، گزینه محبوب آنچلوتی، هری‌کین است. کارلو ترجیح می‌دهد مهاجمی باتجربه خریده شود.

انقلاب در لندن
سران باشگاه تاتنهام یا باید بروند یا تیم را دگرگون کنند

درحالی‌که گفته می‌شد پوچتینو با تاتنهام برای هدایت این تیم در فصل آینده تمام کرده است، حالا شنیده می‌شود باشگاه لندنی دنبال گزینه‌های دیگری هم رفته‌ است. پوستکوگلو سرمربی سلتیک یکی از این گزینه‌هاست. لوئیس انریکه هم بار دیگر به فهرست گزینه‌های این باشگاه اضافه شده. برندن راجرز، سرمربی لیورپولی لستر هم شانسی برای انتقال به تاتنهام دارد. اما گزینه اصلی لوی، مالک این باشگاه، دی‌زربی ایتالیایی است. دی‌زربی که همواره مورد تحسین گواردیولا قرار داشته، توانسته برایتون را به لیگ اروپا برساند. بعید است او در فصل آینده برایتون را رها کند.
تاتنهام پس از اخراج آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی خود سراغ مربی دیگری از این کشور هم رفته است. وینچنزو ایتالیانو که در فصل جاری، فیورنتینا را به فینال کوپا ایتالیا و لیگ کنفرانس اروپا رسانده، در لیست نامزدهای سرمربیگری تاتنهام حضور دارد. در کنار تاتنهام، علاقه ناپولی به ایتالیانو برای جانشینی لوچانو اسپالتی نیز دور از ذهن نخواهد بود. ایتالیانو تا2024 با فیورنتینا قرارداد دارد و برخلاف اخبار مطرح‌شده، هیچ بند آزادسازی در قرارداد این مربی وجود ندارد. از طرف دیگر اسپالتی هم اعلام کرده است که نمی‌خواهد در ناپولی بماند. او برای ترک این باشگاه باید رقمی به دی‌لورنتیس بپردازد که به‌نظر می‌رسد تاتنهام مشکلی با پرداخت 17میلیون یورو نداشته باشد.
دنیل لوی به‌علت فحاشی و اعتراضات بسیار هواداران، ایمیل خود را تغییر داد. پیام‌های اعتراضی علیه لوی در توییتر ادامه دارد و هفته‌ گذشته #Levi_Out دومین هشتگ ترند شده در بریتانیا بود. لوی که با از‌دست‌دادن هری کین بیشتر از قبل از سوی هواداران تحت فشار قرار خواهد گرفت. آوردن یک سرمربی بزرگ می‌تواند اعتراض‌ها را به‌طور موقت خاموش سازد. استخدام یک مدیر ورزشی قوی هم از برنامه‌های مالک تاتنهام برای تقویت تیم است. با رفتن پاراتیچی، همه کارهای باشگاه به مشکل خورده. دیمیتری کنده، مدیر ورزشی خنت بلژیک جدیدترین گزینه تاتنهام برای جانشینی پاراتیچی است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید