• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 9 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190265
+
-

عدد خبر/269 کیلومتر

مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: امروز در شهر زیرزمینی پایتخت ۱۴۹ ایستگاه و ۲۶۹ کیلومتر مسیر وجود دارد و شهروندان می‌توانند بدون دغدغه و دور از ترافیک سطح شهر، برنامه‌ریزی زمانی دقیق‌تری برای رسیدگی به امور جاری زندگی خود داشته باشند. همچنین با انتخاب مترو می‌توانند از گزند تصادفات غیرمترقبه در امان باشند و با آرامش خاطر بیشتری به عبور و مرور روزانه خود برسند.

210 واگن مترو
جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بالغ بر 2 هزار و 700 میلیارد تومان در بودجه برای اورهال ناوگان مترو پیش‌بینی شده و قصد داریم با این اعتبار تمام قسمت غیرفعال را اورهال به بهره‌بهرداری برسانیم. امسال با اعتبار خوبی که دیده شده، حداقل 210دستگاه واگن اورهال می‌شود.

2000 اتوبوس
مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به اقدامات انجام‌شده اتوبوسرانی تهران، گفت: «براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲، 500دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل اضافه می‌شود و تا پایان سال نیز این میزان به ۲هزار دستگاه خواهد رسید. همچنین فاز نخست نوسازی اتوبوسرانی تهران هفته گذشته با رونمایی از ۴۰دستگاه از این ناوگان اجرایی شد.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید