• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
دو شنبه 17 بهمن 1401
کد مطلب : 184929
+
-

«بعد از رفتن» پایان باز ندارد

«بعد از رفتن» پایان باز ندارد

نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «بعد از رفتن» روز یکشنبه ۱۶بهمن در سانس اول از پنجمین روز از چهل‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجربا حضور رضا نجاتی (کارگردان)، محمد بابایی (تهیه‌کننده)، امیرحسین حداد (طراح صحنه)، چکامه میرخانجانی (طراح لباس)، آرمان فیاض (مدیر فیلمبرداری) و محمد برادران (جلوه‌های ویژه بصری) برگزار شد.

1 رضا نجاتی، کارگردان: در هر پلانی به سینما فکر کردیم
ما در هر شات و پلانی که گرفتیم به سینما فکر می‌کردیم تا بتوانیم سواد بصری مخاطب را هم بالا ببریم. من سال‌هاست که با آرمان فیاض (مدیر فیلمبرداری فیلم) کار می‌کنم و تمام فیلم‌های کوتاهم را او انجام داده است‌. باید بگویم که او یکی از بهترین‌ فیلمبرداران ایران است.
فکر می‌کنم پایان مشخص است؛ فیلم از اول، مسیری را انتخاب کرده و براساس آن، داستان پیش می‌رود و به پایان می‌رسد.
روز اولی که به دفتر آقای بابایی رفتم، گفتم: من تلاش می‌کنم (لطفا دقت کنید من ادعایی نکردم و‌ ندارم فقط می‌گویم تلاش کردیم) یک فیلم شریف بسازم. سعی کردیم از جریان حال سینمای ایران دور شویم و به حال جدیدی در سینمای ایران برسیم.

آرمان فیاض (مدیر فیلمبرداری): سکانس‌های پرریسک
وقتی با آقای نجاتی فیلم کوتاه کار می‌کردیم همینطور بود که رضا یک ایده را تعریف می‌کرد و من قبل از آنکه ایده را روی کاغذ بیاورم، می‌شنیدم و درباره آن حرف می‌زدیم. برای این فیلم هم همینطور بود؛ رضا ایده‌ای را مطرح کرد و بازه زمانی یک‌ساله‌ طول کشید تا تبدیل به این فیلم شد و ما توانستیم فیلم را دارای لحن بصری ویژه کنیم، اما نمی‌دانم چقدر موفق بودیم. سکانس‌های پرریسکی داشتیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید