• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 17 بهمن 1401
کد مطلب : 184928
+
-

«بچه زرنگ»؛ انیمیشن یک‌میلیون دلاری

«بچه زرنگ»؛ انیمیشن یک‌میلیون دلاری

نشست خبری انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در دومین سانس از چهارمین روز چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور محمدجواد جنتی و بهنود نکویی(کارگردانان)، حامد جعفری(تهیه کننده) و علی رمضانی (نویسنده) در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

 1حامد جعفری، تهیه‌کننده: ۸‌ماه زمان برای ایده‌پردازی
ایده‌پردازی این اثر ۸‌ماه طول کشیده و به‌دلیل شیوع کرونا وقفه‌ای داشته و امروز نسخه اولیه به نمایش گذاشته شده است. این انیمیشن پروسه طولانی طی کرده و باید هزینه آن را با دلار بسنجیم. کل هزینه ما حدود یک‌میلیون دلار شده است. درباره دوبله هم باید بگویم که با مشورت بسیار، عوامل دوبله را انتخاب کردیم.

2 محمدجواد جنتی، کارگردان: اثر غیرایدئولوژیک وجود ندارد
هر کمپانی‌ یک امضایی برای خودش دارد و هر کدام کم‌کم مخاطبان خود را پیدا می‌کنند؛ پایان‌بندی مرتبط با امام رضا(ع) در انیمیشن هم امضای ماست. اثری بدون ایدئولوژی وجود ندارد و ممکن است برخی مخاطبان ایدئولوژی ما را نپسندند. در هر صورت ما در کارمان ایدئولوژی داشتیم و آن را نشان دادیم.

3 بهنود نکویی، کارگردان: تأثیر مخرب فیلم‌های ابرقهرمانی
ما می‌خواستیم این نکته را یادآور شویم که تأثیری که برخی تولیدات ابرقهرمانانه دارند گاهی بسیار مخرب است. وقتی اثری از انیمیشن روی پرده می‌آید که از دید عموم مقبول است، مطمئن باشید که عوامل در موضوع فنی بسیار تلاش کرده‌اند و اثر از استاندارد کافی برخوردار است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید