• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 6 بهمن 1401
کد مطلب : 183989
+
-

معمای آلوز و بند قرارداد

استقلالی‌ها مدعی شده‌اند قرارداد ریکاردو آلوز بند جدایی دارد اما تراکتوری‌ها به‌شدت تکذیب می‌کنند

 تیم تراکتور امروز در حالی برای تقابل با ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر راهی اصفهان می‌شود که چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی ریکاردو آلوز و محمد عباس‌زاده، 2ستاره این تیم در صفحات مجازی و حتی رسانه‌های رسمی مطرح شده است. دیروز اما برخی سایت‌ها با انتشار خبری به این موضوع اشاره کردند که آلوز به‌احتمال فراوان تا چند روز دیگر با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد و در قرارداد این بازیکن بند جدایی هم وجود دارد؛ بندی که با جدایی قربان بردیف از تراکتور، این اجازه را به آلوز هم می‌دهد تا قراردادش را فسخ کرده و راهی تیم دیگری شود.
انتشار این خبر باعث شد تا بسیاری از هواداران تراکتور در صفحات مجازی، از باشگاه خواهان توضیحی شفاف در این زمینه باشند. این در حالی است که هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور هم چند روز پیش در مصاحبه‌ای با صراحت اعلام کرد که در قرارداد این بازیکن بند جدایی وجود ندارد. او حتی علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال را هم بابت مذاکره با آلوز تهدید به شکایت کرد و جالب اینجاست که فتح‌الله‌زاده در بخشی از گفت‌وگویش با برنامه شب‌های فوتبالی، در این مورد گفت: «من دوست دارم که دوستان قرارداد را خوب بخوانند و بعد صحبت کنند چون یک اتفاقی برایشان رخ می‌دهد که خوب نیست. یک دفعه ممکن است بازیکنی از تیم آنها بیاید و در تیم ما بازی کند.»
دیروز با یکی از مربیان تراکتور در مورد خبر جدایی آلوز صحبت کردیم که او به همشهری ورزشی گفت: «این خبر به هیچ‌عنوان صحت ندارد. آلوز با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و با تیم تمرین می‌کند. اینکه می‌گویند او با جدایی بردیف می‌تواند از تیم جدا شود، واقعیت ندارد و آلوز در تراکتور می‌ماند.» آبی‌ها دست روی کلیدی‌ترین بازیکن تیم تبریزی گذاشته‌اند و باید دید که جنگ بزرگ استقلال و تراکتور در نقل‌و‌انتقالات زمستانی به سود کدام یک خاتمه خواهد یافت.

   وضعیت عجیب عباس‌زاده
محمد عباس‌زاده، مهاجم تراکتور هم در این تیم با وضعیتی عجیب مواجه شده است. او چند بازی گذشته را از دست داده و دلیلش مصدومیتی است که در تعطیلی بازی‌های لیگ برتر (زمان انجام بازی‌های جام جهانی) دچارش شد. یکی از بازیکنان تراکتور که رابطه‌ای نزدیک با عباس‌زاده دارد، به همشهری می‌گوید: «پزشکان تیم ما در تشخیص مصدومیت عباس‌زاده اشتباه کردند و بعدها این بازیکن با مراجعه به یک پزشک دیگر متوجه شد که عضلات چهارسر زانویش پارگی دارد. او با همین وضعیت چند بازی برای تیم ما انجام داد و وضعیتش بدتر شد.»
عباس‌زاده هنوز برای رسیدن به شرایط بازی نیاز به زمان دارد و حداقل 2بازی دیگر در برابر ذوب‌آهن و فولاد را هم از دست خواهد داد. این در حالی است که بعد از مصدومیت عباس‌زاده، کادر پزشکی تراکتور هیچ توضیحی در مورد وضعیت این بازیکن در اختیار رسانه‌ها قرار نداده و حتی به این موضوع هم اشاره نکردند که عباس‌زاده چه زمانی قرار است به شرایط بازی برسد.
سه‌شنبه‌شب هم خبرهایی مطرح شد که عباس‌زاده در لیست مازاد تراکتور قرار خواهد گرفت که این موضوع حتی ناراحتی او را به همراه داشته است. خبرهای پشت پرده از باشگاه تراکتور حاکی از آن است که پاکو خمس، سرمربی این تیم درصدد اضافه‌کردن یک مهاجم خارجی به تیمش است و به باشگاه گفته که اگر این مهاجم جذب شود، عباس‌زاده با خواست خودش می‌تواند از تیم جدا شده یا اینکه در تراکتور بماند. مسئله اصلی این است که خمس درصورت جذب مهاجم خارجی، عباس‌زاده را نیمکت‌نشین خواهد کرد؛ موضوعی که چندان برای این مهاجم خوشایند نیست. با این حال، عباس‌زاده با چند پیشنهاد هم مواجه شده که می‌توان به فولاد و صنعت‌نفت اشاره کرد و به‌زودی تکلیف این بازیکن مشخص خواهد شد. خمس برای تقویت تیمش در پست‌های دروازه‌بان، دفاع چپ و راست، هافبک و مهاجم اعلام نیاز کرده و مدیران تراکتور هم با چند بازیکن در حال مذاکره هستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید