• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 7 شهریور 1401
کد مطلب : 170004
+
-

نکته بازی/خب یک کمدین می‌آوردید

همانقدر که برخی انتقادات از عملکرد یورگن لوکادیا در نخستین بازی‌اش برای پرسپولیس عجیب و شتاب‌زده است، جنس بعضی حمایت‌ها از او هم قابل تامل به‌نظر می‌رسد. به‌عنوان مثال بهنام طاهرزاده، پیشکسوت پرسپولیس گفته: «لوکادیا از نظر روحی و روانی به تیم کمک کرد.» طبیعتا همه دیدند که لوکادیا با 20کیلو اضافه‌وزن در زمین در حال قدم زدن بود، بنابراین تنها راه توجیه داستان این است که بگوییم کمک‌های او در این مرحله روحی و روانی بوده. خب اگر اینطور است، چرا این همه هزینه کردید و طرف را از هلند آوردید؟ یکی از کمدین‌های خودمان را دعوت می‌کردید به اردوی پرسپولیس بیاید و سطح نشاط تیمی را بالا ببرد! امیدواریم لوکادیا در ادامه طوری کار کند که دوستان برای توجیه عملکردش به این قبیل مسائل متوسل نشوند.

برگه‌ات را خوب تا بزن
داستان رأی دادن کاپیتان تیم ملی در مجمع انتخاباتی فدراسیون هم قصه عجیب و غریبی شده است. در شرایطی که از این طرف قرار شده بود به‌دلیل حضور کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا وحید امیری در انتخابات شرکت کند و رأی بدهد، احسان حاج‌صفی به‌عنوان کاپیتان اول خودش را به فدراسیون فوتبال معرفی کرد و مدعی شد آماده است برای رأی دادن به ایران بیاید. کاری نداریم به اینکه چه‌کسی رأی می‌دهد و در نهایت چه‌کسی برنده می‌شود. راستش با شرایط فعلی و سطح کیفی نامزدها، زیاد هم مهم نیست در نهایت چه‌کسی به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب خواهد شد. با این حال فقط به حاج‌صفی عزیز توصیه می‌کنیم اگر قرار شد رأی بدهد، این بار برگه‌اش را خوب تا کند تا تناقض‌های رفتاری‌اش کشف نشود!

گرفتاری گیتار
به‌نظر می‌رسد تلاش‌های باشگاه استقلال برای خارج کردن ارسلان مطهری از فهرست این تیم و باز کردن جا برای جذب کاوه رضایی به نتیجه نرسیده است. رسانه‌ها از قول سازمان لیگ نوشته‌اند فسخ یکطرفه قرارداد مطهری پذیرفته نشده و او حداقل تا نیم‌فصل بازیکن آبی‌ها خواهد ماند. مذاکره استقلال با مطهری برای فسخ قراردادش تا آخرین ساعات نقل‌وانتقالات ادامه داشت، اما شروط سخت و پیچیده باشگاه برای صدور رضایتنامه این بازیکن باعث شد او حاضر به جدایی نشود. از سویی هم به‌نظر می‌رسد هواداران بیش از حد از او توقع «تعصب» داشتند. این گروه گمان می‌کردند بازیکنی که مدام سازش را برای آنها کوک می‌کرد، در چنین شرایطی حاضر به فداکاری می‌شود، اما اینطورها هم نیست و هر فوتبالیستی در درجه اول منافع خودش را درنظر می‌گیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید