• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 7 شهریور 1401
کد مطلب : 170003
+
-

آماربازی

انگار قلدر بودن و جدی گرفتن نبردهای تن‌به‌تن، عادت جدید پرسپولیس است که در فصل جاری به عادت‌های این تیم اضافه شده. تیم یحیی برای دومین هفته متوالی در سایت متریکا و در بخش «ترین‌ها» صاحب بالاترین درصد پیروزی در نبردها شد. این تیم هفته گذشته در مقابل فولاد 63درصد نبردها را برده بود و این هفته هم با برتری در 54درصد از نبردهای بازی با آلومینیوم صاحب بالاترین آمار هفته شد. پرسپولیس همچنین صاحب بالاترین آمار مالکیت توپ در 2هفته گذشته هم بود اما در هفته سوم رکورد این بخش را به تیم هوادار بخشید که مقابل نفت آبادان 65درصد مالکیت داشت اما در نهایت شکست خورد. رکورد تعداد پاس در این هفته هم با 554پاس به استقلال رسید.

بالاترین نرخ تبدیل شوت به گل که در هفته گذشته متعلق به مس کرمان بود در این هفته به تیم فولاد رسید. فولادی‌ها این هفته 11شوت زدند و به 3گل رسیدند تا نرخ تبدیل شوت به گل  آنها به 27درصد برسد. هفته گذشته 38درصد از شوت‌های مس کرمان تبدیل به گل شده بود. در این هفته بالاترین تعداد شوت متعلق به تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان بود که هر کدام 17شوت زدند و جالب اینکه این تعداد شوت را در بازی مقابل یکدیگر به ثبت رساندند. این دو تیم در تعداد شوت‌های داخل چارچوب هم مساوی بودند اما رکورددار هفته نبودند. رکورددار شوت داخل چارچوب در این هفته تیم نساجی بود که توانست 8بار چارچوب دروازه ملوان را تهدید کند اما فقط به 2گل رسید.

اما شوتزن‌ترین بازیکن این هفته سامان نریمان‌جهان بود که از 17شوت نفت مسجدسلیمان، 5شوت توسط این بازیکن زده شد. همچنین بیشترین پاس کلیدی را در این هفته ایوب کلانتری صادر کرد که در بازی نساجی و ملوان 6پاس کلیدی به نامش ثبت شد. رکورد بیشترین دریبل موفق هم به محسن سفیدقوچابی از تیم هوادار رسید که در این هفته به تنهایی 4بار توانست بازیکنان نفت آبادان را جا بگذارد. بیشترین نبرد هوایی موفق را در این هفته موسی کولیبالی داشت که 8بار بر روی آسمان مقابل بازیکنان تراکتور موفق عمل کرد. بیشترین دفع توپ هفته را سامان فلاح مدافع جوان پیکان انجام داد و رکورد بیشترین پاس صحیح هم با 70پاس به رافائل سیلوا از استقلال رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید