• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
دو شنبه 29 شهریور 1400
کد مطلب : 141002
+
-

جهان/بارسا، شعبه دوم رئال


لباس سوم بارسلونا در این فصل خشم هواداران این تیم را برانگیخته است. این لباس خاکستری مایل به سفید است که سفید رنگ رئال مادرید محسوب می‌شود. بعضی‌ها رئیس بارسا یعنی لاپورتا را مسخره می‌کنند که از بس در پروژه سوپرلیگ تحت‌تأثیر فلورنتینو پرس قرار دارد، مثل برده او رفتار می‌کند. البته طرح لو رفته مربوط به فصل 23-2022است. موندو دیپورتیوو که روزنامه هواداری بارسلوناست درباره این رنگ توضیح داده که طرح آن در دوره ریاست قبلی باشگاه و با نظر بارتومئو مورد تأیید قرار گرفته و لاپورتا تنها می‌تواند درباره البسه بارسلونا از سال 2023به بعد نظر دهد.


بارسا، شعبه دوم رئال
لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به گزارش روزنامه اکیپ که دستمزد مسی را در 3 فصل 110میلیون یورو اعلام کرده بود واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد: «نباید به صرف آمدن یک خبر روی جلد روزنامه‌ای مانند اکیپ آن را باور کنیم. این غیرقابل‌قبول است و بدون شک کذب. این خبر از واقعیت بسیار دور است. مدت قرارداد مسی 2 ساله است و در این قرارداد هم هیچ بند اجباری یا اختیاری برای تمدید وجود ندارد.» در گزارش اکیپ آمده بود که مسی سالی 15میلیون هم پاداش وفاداری می‌گیرد و دستمزد 110میلیونی‌اش پس از کسر مالیات است وگرنه صحبت از رقم بالاتری است.

به فرزندانم چه بگویم؟
تعداد ستاره‌هایی که تیم ندارند به‌طرز نگران‌کننده‌ای بالا رفته است. جک ویلشر که زمانی صاحب پیراهن شماره10آرسنال و بازیکن محبوب هواداران این تیم بود، نتوانسته برای خودش تیمی جدید دست‌وپا کند. اندی کارول، بازیکن سابق لیورپول هم همین سرنوشت را پیدا کرده است. او که در سال۲۰۱۱ به‌عنوان جانشین فرناندو تورس به لیورپول پیوسته بود، حالا خجالت می‌کشد به فرزندانش بگوید که هیچ تیمی او را نمی‌خواهد. فرزندان کارول دقیقا شبیه فرزندان رضا عنایتی که زمانی تصور می‌کردند پدرشان سرمربی بارسلوناست، تصورات دیگری از پدرشان دارند. کارول در این‌باره گفته: «بچه‌هایم هنوز تصور می‌کنند قرار است با منچسترسیتی یا بارسلونا قرارداد امضا کنم که البته همه ما می‌دانیم چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. عشق و علاقه‌ام به فوتبال کم نشده و خوش‌شانس هستم که بابت فوتبال بازی کردن پول می‌گیرم. پس از آخرین بازی مقابل فولام به من گفته شد حالا باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد، اما پس از آنکه از اتوبوس تیم پیاده شدم دیگر آنها را ندیدم. قرارداد من خاتمه یافته و من برنگشتم. هنوز هم وسایلم در رختکن وجود دارد. مسئول رختکن با من تماس گرفت؛ بنابراین باید آن‌ وسایل را بردارم.» او آخرین‌بار با پیراهن نیوکاسل به میدان رفته بود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید