• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 21 دی 1399
کد مطلب : 121438
+
-

خونسرد باشید رفقا

آقا ما از میدان دادن به پدیده‌ها به‌شدت استقبال می‌کنیم، اما مشروط به اینکه دوستان جوان هم کمی مراعات کنند و ظرفیت لازم را داشته باشند. دوست عزیزمان سبحان خاقانی که سورپرایز محمود فکری در بازی با شهرخودرو بود بعد از گلزنی «هیس» نشان داد و حالا هم فردین رابط که چند دقیقه‌ای برای تیم بزرگسالان بازی کرده، بعد از تعویض در داربی امیدها مستقیما به رختکن رفته و شیشه‌ها را پایین آورده است. خدا را صد هزار مرتبه شکر رابط مثل خاقانی گل نزده بود، وگرنه می‌افتاد دنبال آرش برهانی و سرمربی تیم امید را سیاه و کبود می‌کرد. به هر حال جوان هستند و هیجان دارند، اما انصافا تصویری که از نسل آینده فوتبال ایران پیش چشم‌مان شکل می‌گیرد، گاهی خیلی ترسناک است.

در زمین معلوم می‌شود
همیشه سرمربیان پرسپولیس و استقلال متهم می‌شوند به اینکه در داربی اول دنبال نباختن هستند و اصلا بدشان نمی‌آید که بازی مساوی شود. در 90درصد موارد هم این تحلیل درست است و در عمل مشخص می‌شود مربیان هرگز دنبال برد نبوده‌اند. این همه داربی کسل‌کننده و تدافعی محصول همین ذهنیت است. حالا اما گفته می‌شود محمود فکری سر تمرین برای استقلالی‌ها خط و نشان کشیده که حتما باید برای برد جلوی پرسپولیس قرار بگیرند و اگر دنبال مساوی هستند، بهتر است به خانه بروند. خبر نویدبخشی است، چون اگر حداقل یک تیم تهاجمی بازی کند، کلا مسابقه زیر و رو خواهد شد. با این حال صحت حرف‌های فکری در زمین، از نوع ترکیب و بازی تیم او مشخص خواهد شد. منتظر می‌مانیم.

هر چه پول داشتند، دادند به وکیل
انصافا این داستان النصر عربستان خیلی جالب است؛ آنقدر که دوستان سناریست و کارگردان قشنگ می‌توانند یک‌سریال کمدی 90شبی با محوریت این باشگاه تولید کنند. بعد از شکست در نیمه‌نهایی آسیا، اساتید عربستانی به هر جایی که می‌توانستند علیه پرسپولیس شکایت کردند و شکست خوردند. آنها طوری از تیم‌شان غافل شدند که الان در حال سقوط به دسته پایین‌تر هستند. همین 2 روز پیش هم فدراسیون فوتبال عربستان کفایت مالی این باشگاه را تأیید نکرد تا آنها از نقل‌وانتقالات زمستانی محروم شوند. یعنی طفلی‌ها هر چقدر پول داشتند دادند به انواع و اقسام وکلا تا شاید مچ پرسپولیس را بخوابانند و به فینال بروند. الان حتی کرایه تاکسی هم در جیب حضرات باقی نمانده و شانسی هم برای تقویت تیم در نیم‌فصل ندارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید