• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 18 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100143
+
-

صدای موسیقی خبر از جنایت می‌داد

پلیس در جست و جوی 3مرد مشکوک است که پس از قتل مرد تنها فراری شده‌اند.
به گزارش همشهری، بامداد دیروز مرد جوانی با 110تماس گرفت و وقتی اپراتور پاسخ داد گفت: « احتمال می‌دهم که مرد همسایه‌مان بلایی سرش آمده است؛ چون صدای موسیقی از خانه‌اش شنیده می‌شود، اما هرچه در می‌زنم کسی باز نمی‌کند.»
پس از این تماس مأموران کلانتری 133شهر زیبا برای بررسی موضوع، راهی ساختمانی مسکونی در غرب تهران شدند. به گفته همسایه‌ها، مرد تنها، ساکن طبقه چهارم بود که صدای موسیقی از خانه‌اش به گوش می‌رسید، اما در را باز نمی‌کرد. همسایه وی به مأموران گفت: مرد همسایه به تنهایی زندگی می‌کند و من ساعتی قبل صدای درگیری و داد و فریاد را از خانه‌اش شنیدم. صدای مشاجره به حدی بالا بود که به راه پله‌ها رفتم و تذکر دادم که اگر رعایت نکنند به پلیس زنگ می‌زنم. چون می‌خواستیم استراحت کنیم و صدای آنها خیلی آزاردهنده بود. هرچند صدای درگیری قطع شد، اما چند لحظه بعد صدای موسیقی بلندی از آپارتمان مرد تنها در تمام ساختمان پیچید. من باردیگر مقابل آپارتمان وی رفتم، اما هرچه در زدم تا از او بخواهم صدای موسیقی را کم کند در را باز نکرد. حدسم این است که بلایی سرش آمده؛ چون ساعتی قبل هم صدای درگیری از خانه‌اش شنیده می‌شد. مأموران پس از شنیدن صحبت‌های همسایه، در آپارتمان مرد تنها را شکستند و وقتی وارد آنجا شدند چشمشان به جسد وی افتاد.
در این شرایط مأمور کلانتری با قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران تماس گرفت وموضوع را به وی اطلاع داد. طولی نکشید که قاضی جنایی به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی تهران راهی محل حادثه شدند و به تحقیق پرداختند. مرد 45ساله دست و پایش با طناب قرمز‌رنگ و دهانش نیز با دستمالی بسته شده بود. آثار ضرب و جرح روی دستان و بدن مقتول نیز دیده می‌شد. به‌هم ریختگی خانه نشان از دعوای شدید میان مقتول و عاملان جنایت می‌داد.
از سوی دیگر روی صفحه تلفن خانه مرد جوان چندین تماس از دست رفته وجود داشت که زمان این تماس‌ها با زمان قتل مطابقت داشت. همین کافی بود تا قاضی جنایی برای یافتن سرنخی از عاملان جنایت دستور بررسی تماس‌ها را بدهد. از سوی دیگر مشخص شد که گوشی موبایل مقتول نیز سرقت شده است که قاضی دستور ردیابی در این خصوص را نیز صادر کرد. کارآگاهان جنایی در ادامه به تحقیق از نگهبان ساختمان پرداختند و او سرنخ تازه‌ای را در اختیار تیم تحقیق قرار داد. وی گفت: زمانی که از آپارتمان مرد تنها سرو صدا شنیدم از اتاقک بیرون آمدم تا به مقابل واحد او بروم و تذکرات لازم را بدهم. وقتی مقابل آسانسور بودم و می‌خواستم با آن به طبقه چهارم بروم ناگهان 3مرد را دیدم که هراسان از پله‌ها پایین آمده و ساختمان را ترک کردند.
گفته‌های نگهبان حکایت از این داشت که 3مرد مشکوک، عاملان این جنایت هستند که قاضی جنایی دستور تحقیق و شناسایی آنها را صادر کرده تا معمای این جنایت آشکار شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید