• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 18 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100141
+
-

جنایت مسلحانه در خوابگاه مردان

اختلاف 2 هم‌اتاقی در خوابگاه مردان تا جایی پیش رفت که یکی از آنها دست به جنایت مسلحانه زد و فراری شد.
به‌گزارش همشهری، شامگاه سه‌شنبه 16اردیبهشت‌ماه حادثه‌ای در اتاقک نگهبانی خوابگاه مردان رخ داد. 2 هم‌اتاقی که با هم درگیر بودند وارد اتاقک شدند و یکی از آنها اسلحه‌اش را به سمت دیگری نشانه گرفت و 4گلوله شلیک کرد. به‌دنبال این حادثه، شاهدان به پلیس زنگ زدند و طولی نکشید که مأموران کلانتری نامجو در محل حاضر شدند. مرد مسلح فرار کرده بود و فردی که گلوله خورده بود حدود 21سال داشت که برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.
مرد مجروح اما پیش از اینکه به بیمارستان برسد به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد. در این شرایط ماجرای این حادثه مرگبار به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران گزارش شد.  دقایقی بعد بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه که پانسیونی حوالی پل‌چوبی بود، شدند. با ورود به پانسیون، تیم جنایی با شیشه‌های شکسته اتاق نگهبانی مواجه شدند و به تحقیقات میدانی پرداختند.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول جوانی 21ساله و اهل یکی از شهرهای شمالی بوده است. او مدتی قبل پس از قبولی در یکی از دانشگاه‌های تهران راهی پایتخت شده و در خوابگاه مردان می‌ماند. عامل جنایت نیز هم‌اتاقی مقتول بود که حدود یک سال قبل از یکی از شهرهای مرکزی ایران به تهران آمده و در پانسیون اقامت داشت.
در ادامه مأموران به تحقیق از فردی که در خوابگاه بود، پرداختند. وی گفت: قاتل مجسمه‌ساز و طراح دکوراسیون بود. با او دوست بودم که برایم تعریف کرد در شهرشان دچار مشکلات مالی شده و به دلیل اینکه بدهکار شده فرار کرده و به تهران آمده است.
مقتول هم در رشته مهندسی تحصیل می‌کرد. او اوایل هرازگاهی به خوابگاه می‌آمد اما این اواخر اقامتش دائمی شده بود. قاتل و مقتول هم‌اتاقی بودند که دچار اختلاف شدند و اتاقشان را تغییر دادند. وی ادامه داد: قاتل در تهران کار می کرد و پولش را یا نقدی می‌گرفت یا هرجایی که کار می‌کرد از آنها می‌خواست پولش را به‌حساب هم‌اتاقی‌اش، مقتول بریزند، چون خودش به‌خاطر فرارش نمی‌توانست کارت بانکی داشته باشد. این اواخر از قاتل شنیدم که با مقتول به مشکل برخورده و دچار اختلافات مالی شده‌اند تااینکه درگیری‌های آنها به قتل ختم شد.
یافته‌های کارآگاهان نشان می‌داد که قاتل و مقتول مقابل خوابگاه با یکدیگر درگیر شدند و مقتول با دیدن اسلحه فرار کرده و به اتاقک نگهبانی رفته است.
قاتل اما به‌دنبال او دویده و در اتاقک نگهبانی با اسلحه وینچستر 4گلوله به سمت مقتول شلیک کرده و بعد متواری شده است. با دستور قاضی جنایی جست‌وجو برای بازداشت عامل جنایت آغاز شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید