• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 18 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100144
+
-

با مردم

  سهام عدالت رانندگان تاکسی ثبت نشده است
در نیمه دهه80 از طریق سایت تاکسیرانی اقدام به ثبت‌نام سهام عدالت کردیم و همان زمان کد رهگیری هم گرفتیم، اما امروز که به سامانه مراجعه می‌کنیم تا از رقم سهام عدالت تخصیصی آگاه شویم یا روش آزادسازی را انتخاب کنیم، ‌عنوان می‌کنند که نام شما در لیست دریافت‌کنندگان سهام نیست. حالا تعداد زیادی تاکسیران مانده‌اند و سهام عدالتی که نیست و مسئولانی که نیستند پاسخگو باشند. بگویید چه کنیم و به کجا مراجعه کنیم و چگونه پیگیر باشیم.

صاحب اختیاری از تهران

  ‌ بانک‌ها به شرایط رکود برای پرداخت اقساط توجه نکردند
مگر نه اینکه دولت اعلام کرد برای اقساط وام مهلت درنظر می‌گیرند و هیچ قسطی در روزهای رکود کرونایی از وام‌گیرندگان کم نمی‌شود؟ قسط وام ازدواج دخترم را در اسفند کسر کردند، بعد از اعتراض در فروردین آن را به حسابمان بازگرداندند. اما بعد دوباره پیام دادند که 2قسط شما عقب افتاده و بعد از مراجعه به بانک در کمال تعجب علاوه بر 2قسط، جریمه دیرکرد هم از این تعویق در پرداخت که قرار بود شامل همه بشود، کسر کردند. این همه خبر را در بوق و کرنا کردند این بود نتیجه‌اش.
افتخاری از کرج

  پاسکاری زمین‌های مردم بین ادارات خلخال
دهه70 زمین‌های کشاورزی محدوده بزرگی از خلخال اردبیل که گندمزار بودند توسط منابع طبیعی ضبط و زمین ملی اعلام شد... با گسترش شهر و پیگیری بسیار بالاخره دادگاه رأی به فک مرتع به نفع کشاورزان داد. اکنون که کشاورزان برای دریافت سند اقدام می‌کنند گفته می‌شود منابع طبیعی مزارع مردم را که برای کاشت درخت گرفته بود به زمین شهری بخشیده و آنها نیز می‌خواهند زمین‌ها را به ادارات بدهند. واقعا این درد را به کجا ببریم.
ماه‌نشین از خلخال

  تامین اجتماعی هزینه کفن و دفن مادرم را نپرداخت
مادرم که مستمری‌بگیر تامین اجتماعی بود در اثر کرونا به رحمت خدا رفته است. اکنون تامین اجتماعی از پرداخت هزینه کفن و دفن سر‌باز‌می‌زند. آیا این قانون جدید است که اگر کسی در اثر کرونا فوت شد هزینه کفن و دفنش را نپردازند؟
رحمتی از تهران

  دست‌اندازهای ایلام هر روز بیشتر از دیروز
دست‌اندازهای شهر ایلام هر روز بیش از روز گذشته می‌شود و  بسیار عادی است که شب بخوابید و صبح با دست‌انداز جدیدی روبه‌رو شوید که معلوم نیست روی چه حسابی ایجاد شده است. جدای این، دست‌اندازهایی که ایجاد می‌شوند ضمن قرار داشتن در مکان نامناسب و غیراصولی طول و عرض و شیب غیراستاندارد دارند و برای رانندگان و خودروها خسارت‌آور هستند.
رمضانی از ایلام

  ‌ جنگ مدیران، اهالی مجتمع کوهستان را به تنگ آورده است
مجتمع کوهستان واقع در غرب تهران با حدود 5هزار سکنه به‌دلیل دعواهای مدیریتی از امکانات بسیاری محروم است. در این شهر که برخی مانند من بیش از 10سال است در آن ساکن شده‌ایم، راه‌ها بی‌دلیل باز یا بسته می‌شوند، امکانات محدود است و اختلاف مدیران باعث شده ساکنان این مجتمع بزرگ همیشه در محرومیت باشند. از مسئولان تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
از ساکنان مجتمع کوهستان

  پل روگذر سه‌راه بهشت‌زهرا هنوز بسته است
پل روگذر سه‌راه بهشت‌زهرا بعد از باقرشهر که حدود 2دهه از ساخت آن می‌گذرد همچنان به بهره‌برداری نرسیده است. چندی قبل مسئولان اعلام کردند که این پل به‌زودی بهره‌برداری می‌شود ولی اکنون نزدیک 4‌ماه از آن وعده گذشته و هنوز خبری از بهره‌برداری نیست؛ درحالی‌که روی پل را با پرچم تزیین کرده‌اند و چندین‌ماه است که قرار است افتتاح شود. این پل هم دسترسی به مرقد مطهر دارد و هم به قم، کهریزک، بهشت‌زهرا، گلزار شهدا و شهرری دسترسی می‌دهد ولی با وجود این، راهگشایی همچنان بسته است.
سیدابراهیم جدی از تهران

  ظرفیت‌های گردشگری شهر چیتاپ دیده نشده است
شهر چیتاب واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیار خوبی است که تاکنون اقدامی برای بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها به نفع اشتغال مردم و توسعه و رونق شهر نشده است. از مسئولان توقع پیگیری داریم.
موسوی از چیتاب

  ‌ تعداد زیاد بیکاران در اسلامشهر
در ماه‌های اخیر به‌رغم محدودیت‌های تردد به‌دلیل کرونا همه گذرگاه‌ها و معابر اسلامشهر پر از افراد بیکاری است که به امید کارگری در کنار خیابان ایستاده‌اند تا کارفرمایی بیاید و آنها را برای لقمه‌ای نان ببرد. کمتر خانه‌ای هست که بیکار نداشته باشد و حال و روز مردم شهر خوب نیست. لطفا به فکر این مردم باشید.
مصیبی از اسلامشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید