• پنج شنبه 17 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 29 ذی القعده 1445
  • 2024 Jun 06

33 کیلومتر خط جدید مترو

عملیات عمرانی خط10مترو آغاز شده و به‌زودی عملیات عمرانی خط11شروع خواهد شد
توسعه و تکمیل ناوگان ریلی تهران در اولویت اقدامات مدیریت شهری ششم قرار دارد. برای تحقق این هدف، علاوه بر خطوط 7گانه فعال، شهرداری تهران عملیاتی شدن 4خط جدید 8، 9، 10و11 را هم پیگیری می‌کند.
همسر شهید رئیسی خطاب به نامزدهای ریاست‌جمهوری:

با شهید رقابت نکنید

در شرایطی که طی روزهای اخیر تنور رقابت‌های انتخاباتی در کشور داغ‌ شده ‌است نوع مواجهه کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری با دستاوردهای رئیس‌جمهور شهید یکی از موضوع‌هایی است که توجه محافل سیاسی – رسانه‌ای کشور را به‌ خود جلب کرده ‌است.

این شهید رئیسی نیست

همسر شهید رئیسی گفت با شهید رقابت نکنید. جمله، ساده و گویا‌ست.

حمله هولناک سگ‌ها به 3 کودک

سریال حمله سگ‌های ولگرد به کودکان تمامی ندارد و هرازگاهی از گوشه و کنار کشور خبری مخابره می‌شود که دل هر شنونده‌‌ای را به درد می‌آورد؛ درست مثل خبرهایی که در روزهای اخیر از همدان، نکا و دزفول به گوش رسید

آتشفشان تفتان هنوز فعال نیست

با اینکه رئیس سازمان محیط‌زیست در حاشیه جلسه هیأت دولت اعلام کرد: «آتشفشان‌های کوه تفتان فعال شده است و گوگرد از آن خارج می‌شود اما خطری مناطق اطراف را تهدید نمی‌کند»، یک عضو هیأت علمی گروه زمین‌شناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان زاهدان تأکید کرد که شواهدی دال بر اینکه این کوه فعال شده، وجود ندارد.

تغییر رنگ پله‌های ولی‌عصر

این بار نوبت پله‌های خیابان ولی‌عصر شده است.
گفت‌وگوی همشهری با دیرینه‌شناسی که نخستین آثار اسکلتی دایناسورها را در ایران یافته است

کاشف ردپای دایناسورها در ایران هستم

دیرینه‌شناسی علم مطالعه تاریخ حیات روی زمین براساس فسیل است؛ فسیل‌ها بقایای گیاهان، حیوانات، قارچ‌ها، باکتری‌ها و موجودات زنده تک‌سلولی هستند که با مواد سنگی یا آثار موجودات زنده در سنگ جایگزین شده‌اند.

صبر استراتژیک مستأجران