• شنبه 5 خرداد 1403
  • السَّبْت 17 ذی القعده 1445
  • 2024 May 25

2360 کودک کار به مدرسه برگشتند

مدیریت شهری طی دوره حاضر توانسته راهکارهای مؤثری برای کاهش کودکان کار پایتخت اتخاذ کند
ساماندهی کودکان کار در دوره حاضر مدیریت شهری به یکی از ماموریت‌های مهم مدیریت شهری تبدیل شده است.
رهبر معظم انقلاب: تشییع پیکر رئیس‌جمهور پیام قوت جمهوری اسلامی به دنیا بود

پیام جمهوری اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، چهارشنبه شب با حضور در منزل حجت‌الاسلام ‌‌والمسلمین، شهید دکتر رئیسی و دیدار با خانواده ایشان، رئیس‌جمهور فقید را مظهر شعارهای انقلاب اسلامی دانستند و اظهار ارادت مردم به ایشان را پیامی به دنیا به نفع جمهوری اسلامی توصیف کردند.

کدام صفت شهیدجمهور؟

شهیدجمهور را به کدام صفت می‌شناسید؟ وقتی نام رئیس‌جمهور فقید می‌آید، دل و ذهن‌تان به سمت کدام صفت بارزشان می‌رود؟

8 دلیل برای دوست‌داشتن شهیدخدمت

این یک دلنوشته است؛ دلنوشته یعنی نظرات و احساسات شخصی؛ یعنی برگرفته از حس و حال خود با یک چیز که ممکن است دیگرشمول باشد یا نباشد.

سرنوشت 2 آزمون مهم 1403

آماده نبودن وزارت آموزش و پرورش برای توزیع کارت‌های دانش‌آموزان در امتحانات نهایی در هفته پایانی اردیبهشت از یک سو و شهادت رئیس‌جمهور و تیم‌ همراهش در سانحه هوایی از سوی دیگر باعث شد که تغییرات زیادی در برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به‌ویژه در دوره متوسطه دوم و کنکور شکل گیرد.

دروازه‌بانی با دست‌های نو

«خدا دست‌های عباس را به او برگرداند.» با همان ته‌لهجه آبادانی و صدای آرامی که سرشار از ذوقی وصف‌ناپذیر است، این را می‌گوید و پشت سر هم خدا را شکر می‌کند. او زینب، مادر عباس است.

جایگاه ايران در تنوع زيستی جهان

تنوع زیستی برای سیاره زمین امری حیاتی است. با این حال، طی 100سال اخیر، در جهان تنوع زیستی کاهش بی‌سابقه‌ای داشته که ناشی از تغییرات آب و هوایی، از بین رفتن زیستگاه‌ها، بهره‌برداری بیش از حد از طبیعت، آلودگی و آفت‌کش‌ها است.